הרצוג על אולמרט: “עם לא רוצה לראות את מנהיגיו בכלא”

פתח ישיבת סיעת המחנה הציוני תקף ח"כ בוז'י הרצוג את נתניהו: "חמאס פועל נגד פתרון שתי המדינות – וביבי, בחוסר המעש שלו, משתף אתו פעולה" • על אולמרט: "מקווה שכל המערכת תפיק את הלקח"
נחמן גור
ו' אדר א' התשע"ו / 15.02.2016 16:28

יו”ר האופוזיציה והמחנה הציוני, ח”כ יצחק הרצוג, התייחס אחר הצהרים (שני) בפתח ישיבת סיעה לכניסתו לכלא של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט.

“אנחנו כשליחי ציבור, אנחנו כמנהיגים, ככל אדם, אנחנו מחוייבים לשמור על החוק, על ניקיון הכפיים ועל טוהר המידות.

“זה יום קשה כי עם לא רוצה לראות את מנהיגיו הולכים לכלא, זה לא דבר שגרתי זה, אנחנו כמובן צריכים לזכור כל הזמן שעמוד האש לפני המחנה הוא שלטון החוק ועליונות החוק והצדק.

“באופן אישי, כמי שהיה שר בממשלתו של אולמרט ,אני חש צער וכאב. אני מקווה שכל המערכת תפיק את הלקח, כך שלא נראה מקרים שכאלה”.

על המצב המדיני אמר הרצוג: “חמאס פועל נגד פתרון שתי המדינות – וביבי, בחוסר המעש שלו, משתף אתו פעולה. ביבי מסביר לנו למה אי אפשר להתקדם לפתרון, ובינתיים הוא מאפשר למשיחיים מהימין הקיצוני להגשים את חזון החמאס – להביא אותנו למדינה ערבית-יהודית ולחסל את המדינה היהודית”.

הרצוג הוסיף: “אנחנו היחידים המציעים פתרון לעצירת הגלישה למדינה אחת ערבית-יהודית. תומס פרידמן הכתיר לפני ימים אחדים את נתניהו בניו יורק טיימס כאבי המדינה הערבית-יהודית, ואת חמאס כאמא של המדינה הערבית-יהודית. זה נכון”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות