גבי גזית ונתן זהבי תקפו את עו”ד יורם שפטל: “קוריוז עלוב, זבל”

עורך הדין יורם שפטל תקף ב'רדיו ללא הפסקה 103FM' את השדרנית רבקה מיכאלי - והתנצל • אבל זה הספיק לכוכבים האחרים בתחנה, גבי גזית ונתן זהבי, כדי להתנפל עליו: "אדם שאני מתעב" ו"חזיר אדום"
אבי כץ
כ"ח שבט התשע"ו / 07.02.2016 18:57

ביום חמישי האחרון, בתוכניתו המשודרת ב’רדיו ללא הפסקה 103FM”, תקף עורך הדין יורם שפטל בחריפות את השדרנית רבקה מיכאלי, המשדרת גם היא בתחנה הרדיו, בעת שזו הייתה באולפן סמוך.

בעקבות דבריו הקשים התנצל שפטל עוד באותו שידור, אבל על הדרך שוב תקף את מיכאלי, ואמר למאזינים: “דיברתי בלהט הרגע, אלה מילים שאין להם מקום ואני מתנצל מיוזמתי. רבקה מיכאלי לעולם לא תתנצל על הדברים הבזויים שיצאו מהלוע שלה”.

 הבוקר התייחס לדברים השדרן גבי גזית, בתוכניתו המשודרת גם היא ב’רדיו ללא הפסקה 103FM’.

“לצערי אני צריך לחלוק את המיקרופון הזה עם אדם שאני מתעב, ושמו יורם שפטל”, אמר גזית. “ביום חמישי נעשה כאן מעשה נבלה מכוער ומטונף. אל המיקרופון הזה, שממנו אני משדר, נאמרו דברים איומים שלא יאמרו, על ידי מר יורם שפטל לאישה שאני מכבד ומעריץ, חברתי רבקה מיכאלי. דברים כל כך קשים, שאפילו ‘השפטל’ בעצמו נאלץ לחזור בו מהם. הוא אומנם עשה זאת בנימה רפה ובטון של כאילו התנצלות, כי היה לו קשה גם לחזור בו מהדברים האלה.

“יש לי המון מה לומר על שפטל”, המשיך גזית, “האיש שמגדף ומחרף אנשים שלא מסכימים לדעתו, האיש שאני שומע את תוכניתו ומתייחס אליה ואליו כאל קוריוז עלוב, כאל תוכנית קאלט שאין בה לא עומק ולא שכל ולא דבר וחצי דבר”.

לחגיגה הצטרף גם שדרן נוסף בתחנה – הלא הוא נתן זהבי, שעלה לשידור אחרי גבי גזית וכינה את עו”ד שפטל “זבל” – והוסיף: “חזיר אדום, צואה מצחינה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מכאלי גזית ושות
    07/02/2016 19:31
    יחיאל דהן
  1. למה להתנצל. הם חולירע בהתגלמותו.
    הם נוקטים בשיטה הישנה להכניס במתנגדים רגשי אשמה. הגיע הזמן שהשלטון ישלוט. זה שנבחר ולא ליצנים שנשתלו בעמדות מפתח. להתחיל לנקות את האורוות.שהם שלטו לא ריחמו על אף אחד. ברלין וניו יורק נחכה להם.
    או פוטין שהזמין אליו.
    עד כמה השחיתות תשלוט.

  2. שפטל הוא אדם חכם מאין כמותו חריף ואינציקלופדיה מהלכת
    05/07/2016 14:29
    ורה
  3. דבריו של שפטל הם חכמים ומדוייקים הוא חריף. כל המלעיזים עליו רחוקים מאוד מרמתו.הוא מכעיס אותם כי דבריו אמת ועם עובדות קשה להתווכח . נכון לעיתים התבטאויותיו בוטות ולא נעימות אבל דבריו העניניים הם רציניים ואפילו משכלים את המאזינים .עם כל הכבוד מגבי גזית אין מה ללמוד. לפחותץ זהבי עוזר ומסייע לחלשים ונזקקים