הקלטה הוכיחה: נחמיאס-ורבין צעקה לאורן חזן “כלב דוחה”

בהקלטה חדשה ממופע האימים של ח"כ איילת נחמיאס-ורבין בחניון הכנסת, נשמעת הח"כית מהמחנה הציוני מכנה את חזן: "אתה איש דוחה! ואתה כלב" • ח"כ חזן מתועד אומר "את לא בנאדם" - ולא כפי שטענה שאמר לה "את תת אדם" • מקורבי הח"כית: "הדברים נאמרו בעידנא דריתחא"
יוני גרין
כ"ד שבט התשע"ו / 03.02.2016 09:18

הקלטות חדשות שנחשפו הבוקר (רביעי) בתחנת הרדיו ‘גלי צה”ל’ מהעימות הקולני בין חברת הכנסת איילת נחמיאס-ורבין מהמחנה הציוני לחבר הכנסת אורן חזן מהליכוד, הושמעו בפני ועדת האתיקה – והשפיעו על החלטת הוועדה שצפויה להתפרסם היום.

בהקלטות שתיעדו את מופע האימים בחניון הכנסת נשמע ח”כ חזן אומר לח”כ נחמיאס-ורבין “את לא בנאדם” – ולא כפי שטענה הח”כית שאמר לה “את תת אדם”.

בהמשך נשמעת נחמיאס-ורבין אומרת לחזן: “אתה איש דוחה! ואתה כלב”.

היום צפויה להתפרסם, כאמור, החלטתה המלאה של ועדת האתיקה שנחשפה לחומרים הללו, המשנים את התמונה כפי שהוצגה בתחילה, ומעידים כי גם חברת הכנסת נחמיאס ורבין השתמשה במילים קשות במהלך העימות עם חזן.

בסביבתה של חברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין אמרו בתגובה: “אם נאמרו הדברים, הם נאמרו בעדינא דריתחא אחרי התגרות מצדו של חבר הכנסת חזן. אין זאת דרכה של חברת הכנסת נחמיאס-ורבין להשתמש במילים כאלו והיא מצרה על כך”.

 אמש תקף חזן את הוועדה ואמר שאין לו אמון בוועדת האתיקה. לדבריו, “מדובר בוועדה פוליטית”.

בעקבות הדברים הללו שיגרה הוועדה הודעה חריפה נגד חזן ודחתה בתוקף נסיון לפגוע בשמה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עם גורילות
    03/02/2016 09:59
    כחלון
  1. פמיניסטיות אסור להתעסק הגורילות תקופות כל גבר שלא מתנהג כמו ארנב ככה גמרו את סילבי שלום ינון מגל קצב בושה במדינת היהודים בבתי המשפט השחור רוצה להראות כמו לבן