הבכי המרגיז של התינוקת באמצע הלילה הציל את חיי כל המשפחה

לאחר שהתינוקת סיליה לא חדלה מלבכות, קמה האם מוניק כדי להרגיע אותה, אבל אז גילתה שהיא סובלת מסחרחורת איומה • בעלה הצליח להזעיק עזרה לפני שהתמוטט • כך המשפחה ניצלה בנס מהרעלת פחמן חד חמצני
אליעזר היון
כ"ד שבט התשע"ו / 02.02.2016 23:56

קיילי ומוניק רופל מקולומביה גילו שבכי של תינוק באמצע הלילה עשוי לעתים לא רק להרגיז – אלא גם להציל חיים.

היה זה לאחר שבתם הקטנה סיליה בת השנה וחצי התעוררה באמצע הלילה שבין שישי לשבת, והאם שקמה לתינוקת, חשה שלא בטוב. “הרגשתי סחרחורת איומה, וגם בעלי קייל התעורר והבין שמשהו לא תקין. היו לו כאבי ראש ותחושה של בעירה בעיניים”, כתבה מוניק בדף הפסייבוק שלה.

מתברר, כי פחמן חד-חמצני דלף לבית, ומאחר שהוא חסר צבע ונטול ריח, לא הרגישו ההורים בקיומו.

כעבור מספר צעדים הגיעה מוניק למיטתה של סיליה וגילתה שהיא החלה להקיא. במקביל חתול המשפחה שעמד לידה התמוטט.

הבעל, קייל, התקשר להוריו שגרים בסמוך כדי שיבואו לסייע, ואז התמוטט גם הוא. מאוחר יותר סיפר כי היה משוכנע שהוא עומד בפני המוות: “הגוף שלי לא ציית לפקודות של המוח”.

ההורים הזעיקו צוותי הצלה ואלו הובהלו לבית החולים וטופלו בתא לחץ בחמצן. “רק כשהיא תגדל, סיליה תבין שהיא בעצם הצילה אותנו ואותה”, אמרה מוניק.

אגב, גם הכלב והחתול של בני המשפחה ניצלו.

הגז מתברר, דלף מתנור בן 26 שנים שהיה בבית. כעת, לאחר ששבו לביתם התקינו ההורים שלושה גלאי פחמן חד חמצני חדשים. “אנא התקינו כאלו גלאים בביתכם”, כתבה האם בדף הפייסבוק שלה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מ-פ-ח-י-ד, גם העובש הנסתר על הקירות מפחיד וגורם למחלות קשות...
    04/02/2016 02:15
    תתחילו להזהר
  1. חייב לעשות כמה שיותר כתבות מקצועיות כולל בטלוויזיה על הנושא של העובש, איך מגלים אותו, ואיך מתגוננים ממנו ביעילות בקלות ובמהירות ללא מתווכים ורמאים, כדי לגרום למודעות ציבורית רחבה בנושא מסוכן זה.

    מערכת לשיקולכם.