השכנים של אולמרט באגף המיוחד במעשיהו: אלי שמחיוף ומאיר רבין

בשירות בתי הסוהר החליטו לשכן שישה מתוך מורשעי פרשת הולילנד, באגף המיוחד שהוקם לכבוד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שיחל לשאת בעונשו ב-15 לחודש • הם ישוכנו בקבוצות של שלושה בכל תא
יוני גרין
כ"ד שבט התשע"ו / 02.02.2016 23:18

חבריו לספסל הנאשמים של ראש הממשלה לשעבר אולמרט בפרשת הולילנד, עברו היום (שלישי) בפני הממיינים של כלא מעשיהו – שבועיים לפני שייכנסו יחדיו אל בית הכלא.

בשירות בתי הסוהר החליטו לשכן שישה מתוך מורשעי פרשת הולילנד, באגף המיוחד שהוקם לכבוד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שיחל לשאת בעונשו ב-15 לחודש.

“אגף הולילנד” יאוכלס כבר השבוע הבא וימנה 18 אסירים – ביניהם מהנדס עיריית ירושלים לשעבר אורי שטרית, איש העסקים אביגדור קלנר – עוזרו של שמואל דכנר, מאיר רבין, אליעזר שמחיוף, יו”ר דירקטוריון בנק הפועלים לשעבר דני דנקנר – שישוכנו בקבוצות של שלושה בכל תא.

אסירים מפורסמים נוספים שישוכנו באגף החדש הם ראש עיריית בת ים לשעבר שלומי לחיאני, והשופט לשעבר דן כהן.

בשל הרכב האסירים הבכיר שיהיה בו, לא יורשו לשכון שם אסירים ‘רגילים’.

החדרים באגף יכללו ריהוט בסיסי: מיטות, ארוניות, שולחן כתיבה, טלוויזיה מקלחת ושירותים. באגף תהיה חצר טיולים פנימית, לצד מועדונית ומתקני ספורט.

בתוך כך, בית משפט השלום בירושלים אישר היום את הסדר הטיעון בין ראש הממשלה לשעבר אולמרט לפרקליטות.

במסגרת הסדר הטיעון הורשע אולמרט על פי הודאתו בשני אישומים של שיבוש מהלכי משפט בפרשת הקלטות הסתר של ראש לשכתו לשעבר שולה זקן.

העונש שנקבע בהסדר עם אולמרט הוא 6 חודשי מאסר, שירוצו בחופף למאסר שנגזר עליו בתיק הולילנד – 18 חודשי מאסר. כמו כן, הוא ישלם קנס בסך 50 אלף שקלים.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בלי עין הרע
    03/02/2016 07:42
    בלי עין הרע
  1. בלי עין הרע