החיילים שנפצעו בפיגוע הירי ליד בית אל: תלמידי ישיבת מעלות

ראש ישיבת ההסדר במעלות, הרב יהושע ויצמן, ביקר אצל תלמידיו בבתי החולים • ''דרושה החלטה נחושה, לאמור 'זה מקומנו', במקרה של פיגוע יש להקים יישוב ואז הם יבינו שיש להם מה להפסיד, שיראו שאנחנו נחושים''
חיים טוויל
כ"א שבט התשע"ו / 31.01.2016 18:14

החיילים שנפצעו הבוקר (ראשון) בפיגוע ירי במחסום הממוקם סמוך לבית אל שבבנימין הם חיילי ישיבת ההסדר במעלות.

ראש הישיבה, הרב יהושע ויצמן, ביקר אחר הצהריים  אצל החיילים.

שני חיילים נפצעו באורח קשה ובינוני והחייל השלישי נפצע באורח קל. הם טופלו על ידי כוחות ההצלה ופונו לבית החולים ‘הדסה הר הצופים’ ו’שערי צדק’ בירושלים.

‘ראש הישיבה אמר: “עוד פיגוע ירי שמוכיח לנו כמה אנחנו זקוקים לשכלל את כוח ההרתעה שלנו. ‘צריך לדעת דבר פשוט – שהתקווה שיש לאויבים שלנו היא זו שמביאה את גלי הטרור. הם מקווים שיצליחו לסדוק את כוח העמידה שלנו וזה מה שמניע אותם לבצע את המעשים הללו. עד שלא נחסל את התקווה – הם ימשיכו.

ראש ישיבת מעלות הוסף: ”דרושה החלטה נחושה, לאמור ‘זה מקומנו’, במקרה של פיגוע יש להקים יישוב ואז הם יבינו שיש להם מה להפסיד, שיראו שאנחנו נחושים”.

אחד שנפצע באורח קשה, סובל מפצעי ירי בבטן ובגפיים. הוא נותח ומתאושש במחלקת טיפול נמרץ. החייל שני נמצא עדיין בחדר הניתוח. החייל שנפצע קל וסובל מפצעי ירי בידו, מאושפז בבית החולים שערי צדק ולא נשקפת לו כל סכנה.

המחבל שביצע את פיגוע הירי הוא שוטר פלסטיני, שעבד כמאבטחו האישי של התובע הכללי של הרשות ברמאללה.  הוא חוסל על ידי כוח צה”ל שהיה במחסום.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות