שטרן: “היהירות הזו, והאני, אני” • רגב: “חצוף ובזוי, קנאי ואיש קטן”

עימות חסר תקדים בוועדת החינוך של הכנסת • ח"כ אלעזר שטרן תקף את השרה מירי רגב: "אנחנו תומכים במוסדות חרדיים ולא בודקים אם הם מניפים את הדגל" • רגב: "שטרן הדליף ללפיד מסמכים סודיים מתיקים אישיים וננזף על ידי הרמטכ"ל"
י"ז שבט התשע"ו / 27.01.2016 16:41

עימות אישי חסר תקדים בוועדת החינוך בין ח”כ אלעזר שטרן מיש עתיד לשרת התרבות מירי רגב, בעקבות הצעת החוק שלה ‘נאמנות בתרבות’ – הקובעת כי תמיכה למוסדות תרבות תינתן רק בתנאי שהמוסד מכבד את סמלי המדינה, לא מסית לטרור ולא שולל את קיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית.

“לא זכיתי לראות שר שבא לכנסת ונותן לעשייה שלו את השם של עצמו כמו שהציגה היום שרת התרבות – ‘תיקוני רגב'”, פתח שטרן במתקפה. “היהירות הזו, והאני, אני, אני, שעשתה נזק לצה”ל במלחמת לבנון השניה…”

יו”ר הוועדה, ח”כ יעקב מרגי: “תעלה הצעה לסדר בוועדת חוץ ובטחון, אני מייעץ לך…”

שטרן המשיך: “והאני הזה, שהוא קו ישר שהולך בין ההתנתקות, כמו שהיא דבררה את צה”ל, רק ששם היא שכחה לאן היא תלך אחר כך… כמו שהמשיכה במלחמת לבנון השניה, שהכניסה אנשים העיקר שתוכל להגיד ‘אני’ ויראו אותה בתקשורת, אותו דבר כאן. החוקים האלו של ‘יהודית ודמוקרטית’, אנחנו תומכים במוסדות חרדיים ולא בודקים אם הם מניפים את הדגל”.

שרת התרבות מירי רגב לא נשארה חייבת והשיבה מלחמה. ניסיונות מרגי להפסיקה עלו בתוהו. היא התעקשה להגיב עד הסוף: “הוא תקף אותי, אני צריכה להגיב…”

רגב תקפה: “אתה חצוף ובזוי, אתה קנאי ואיש קטן”.

לאחר ששטרן יצא מהחדר, רגב המשיכה: “כדוברת צה”ל היינו צריכים לנקות שבוע ימים אחרי ששטרן דיבר כראש אכ”א, זו הייתה הבדיחה במטכ”ל. ומה לעשות ששטרן סוגר את עיתון ‘במחנה’ אחרי ראיון עם קצין…

“שטרן ביטל את מושג היועצת המשפטית של הצבא, שטרן הדליף ליאיר לפיד מסמכים סודיים ואישיים מתוך הצבא וננזף ע”י הרמטכ”ל. ולכן כדוברת צה”ל הייתי צריכה להסביר את הדברים ששטרן עושה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות