סקר TGI: קול חי מוביל, קול ברמה מתאושש, גלי ישראל מתחזק

מסקר TGI לחציון השני של שנת 2015 עולה: קול חי שומרת על הבכורה ומתחזקת, בעוד קול ברמה מתאוששת • קול ברמה: "משמח לדעת כי העבודה האיכותית והמקצועית נושאת פירות" • ומה קורה בעיתונים הדתיים?
אבי כץ
י"ז שבט התשע"ו / 27.01.2016 12:26

אז מה אחוזי החשיפה של תחנות הרדיו הדתיות והחרדיות?

מסקר TGI לחציון השני של שנת 2015 עולה, כי אחרי המהפך שרשמה תחנת הרדיו קול חי בסקר של הקיץ, גם בסקר הנוכחי היא שומרת על הבכורה בתחרות מול קול ברמה.

על פי הסקר, האזנה לתחנת הרדיו קול חי, הפועלת תחת המנכ”ל אבי רוזן, עמדה בחציון השני של השנה על 5.8%, עלייה קלה מ-5.6% לפני חצי שנה.

החשיפה לקול ברמה, הפועלת תחת המנכ”ל אריאל דרעי, מסמנת התאוששות ועומדת כעת על 4.9%, התחזקות מ-4.5% לפני חצי שנה.

יחד עם זאת, אחוזי החשיפה עדיין נמוכים משמעותית מהחשיפה לתחנה בשנת 2014 – אז היו לתחנה 6.1% בחלק הראשון של אותה שנה, ו-5.5% בחצי השני של השנה.

תחנת הרדיו גלי ישראל, הפונה לקהל חובשי כיפות סרוגות והמתיישבים ביהודה ושומרון, ממשיכה במגמת ההתחזקות, עם חשיפה של 2.3% – עליה מ-2% לפני חצי שנה ו-1.9% לפני שנה.

בתחנה מייחסים את ההתחזקות להצבת האלטרנטיבה לשיח הפוליטי הרווח בתקשורת, עם תכניות אקטואליה שזוכות להאזנה גם מחוץ לתחומי השידור המוגדרים של גלי ישראל – יהודה ושומרון.

ומה קורה בעיתונים הדתיים, הנסקרים בסקר?

עיתון סוף השבוע של מקור ראשון ירד מ-3.3% בחצי הראשון של 2015 ל-3% ב-6 החודשים האחרונים של השנה.

עיתון בשבע, שמחולק חינם ופונה לאותו קהל יעד של מקור ראשון, המשיך במגמת הירידה שהחלה לפני חצי שנה, ורשם חשיפה של 5.8% בלבד – מול 6.8% לפני חצי שנה ו-7.3% לפני שנה.

מ’קול ברמה’ נמסר בתגובה: “משמח לדעת כי  העבודה האיכותית והמקצועית נטולת הפניות והאינטרסים המתבצעת בתחנה מדי יום, תוך חיבור בלתי אמצעי לקהל המאזינים, נושאת פירות גם בנתוני הסקר ובעיקר בתוספת מכובדת של כ-10 אחוזים מסך המאזינים.

“אנו  נמשיך לתת למאזיני קול ברמה תוכן איכותי ומקורי תוך עבודה עיתונאית בלתי תלויה בגורמים פוליטיים ואינטרסנטים ותוך חתירה לקידום מטרות החשובות לקהל היעד”.

סקר TGI בודק את שיעור החשיפה בקרב בוגרים בני 18 ויותר, של עיתונים ותחנות הרדיו, על סביב שנתי וחצי שנתי. מאגר TGI מבוסס על מדגם מייצג של מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ-4.182 מיליון נפש.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מבחן התוצאה הוא הקובע!
    27/01/2016 12:56
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הסקר האמיתי הוא במבחן התוצאה…
    תשאלו את המפרסמים ברדיו קול ברמה

  2. רק קול ברמה
    27/01/2016 14:14
    יאיר
  3. לא מסוגל להקשיב ללקקנות שלקול חי
    בקול ברמה מרגישים את הנשמה
    מאזין מושבע