בירושלים ירד רק קצת שלג: שיא צריכת החשמל בחורף שוב נשבר

אחרי שילדי ירושלים התאכזבו להתעורר לבוקר נטול שלג - סוף סוף הגיע לעיר קצת לבן אחר הצהרים • מחר יוסיף להיות קר מהרגיל, אך בהמשך השבוע צפוי מזג האוויר להיות מעונן חלקית ותחול התחממות
חיים טוויל
ט"ז שבט התשע"ו / 26.01.2016 19:04

אחרי שבבוקר התאכזבו ילדי ירושלים להתעורר לבוקר נטול שלג, ובעיריית ירושלים החליטו כי הלימודים יתקיימו כסדרם – סוף סוף הגיע קצת שלג לעיר הקודש, אולם השלג לא נערם.

הלילה יירשם שיא הקור: בירושלים צפויה טמפרטורה של 2- מעלות, בצפת 3- ובמצפה רמון צפויה טמפרטורה של 0 מעלות. בעפולה צפויה מעלה אחת בלבד הלילה, בבאר שבע 3 מעלות, בתל אביב 5 ובאילת 7.

בשל הקור העז קיים גם חשש לקרה בהרים, ורצוי להימנע מנסיעה בלילה.

גם מחר יהיה עדיין מאוד קר: בירושלים ובצפת צפויה טמפרטורה של שלוש מעלות לכל היותר. במצפה רמון צפויות 7 מעלות בלבד, בעפולה 10, בבאר שבע 6, בתל אביב 11 ובאילת צפויה טמפרטורה של 16 מעלות.

במהלך היום צפויים להוסיף ולרדת גשמים מקומיים, בעיקר במרכז הארץ ועד לנגב. שלג קל צפוי בהרי המרכז, כולל ירושלים, וכן בהר הנגב (מצפה רמון). בנוסף, קיים חשש קל משיטפונות בנחלי הדרום והמזרח, ובלילה שוב ישנו חשש מקרה.

ביום חמישי הקור יהיה עדיין קר ומזג האוויר צפוי להיות מעונן חלקית. גם ביום שישי יהיה מעונן חלקית, עם עלייה בטמפרטורות. בשבת יהיה מעונן חלקית עד מעונן, עם עלייה קלה נוספת בטמפרטורות. בלילות קיים עדיין חשש מקרה.

מחברת החשמל נמסר כי שיא חדש נשבר ביום שלישי בביקוש לחשמל בחורף, כאשר צריכת החשמל עמדה על 12,610 מגה וואט.

השיא שנקבע רק ערב קודם לכן עמד על 12,226 מגה וואט. השיא החורפי הקודם נרשם בינואר 2015 ועמד על 11,934 מגה וואט, ואילו שיא הצריכה של כל הזמנים נרשם בקיץ 2015 עם 12,905 מגה וואט.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות