חרדי לשעבר שגזז פאות אחרי רצח שירה בנקי ע”ה מואשם בהתעללות

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר כנגד יעקב אינדיק, בן 38 מבני ברק, בגין שורה ארוכה של מעשים חמורים שביצע בילד בן 13 שבביתו התגורר
חיים טוויל
ט"ז שבט התשע"ו / 26.01.2016 15:58

חרדי לשעבר, שהתפרסם כשגזז את פאותיו מול מצלמות הטלוויזיה, כביכול במחאה על רצח שירה בנקי ע”ה בידי ישי שליסל, מואשם בביצוע מעשים חמורים בילד בן 13.

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (שלישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר כנגד יעקב אינדיק, בן 38 מבני ברק, בגין שורה ארוכה של  מעשים חמורים.

הילד מתגורר עם אמו בתל אביב, ואינדיק הוא חבר של בן זוגה של האם.

על פי האישום, במהלך חודש ספטמבר האחרון או בסמוך אליו עברו הן בן הזוג והן הנאשם להתגורר בדירת משפחתו של הנער, ובמהלך אוקטובר 2015, ביצע את המעשים החמורים.

לאינדיק יש עבר פלילי: בשנת 2014 הוא הורשע בהתעללות פיזית ונפשית של אחראי בקטין, והוא נידון למאסר שאותו ריצה בעבודות שירות.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בס
    26/01/2016 22:38
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. פלג המשכילים של דורינו הולכים נגד החזון איש ז”ל, נגד הבריסקע רב ז”ל, נגד הרב שך ז”ל, הולכים נגד הרב אלישיב ז”ל, הולכים נגד מרן הצדיק הרב ר’ שמואל אורבאך שליט”א, הם נגד כולם, נראה שהם גם נגד הקב”ה ר”ל. אשריכם אשריכם ירושלמים המקדשים את שם שמים ברבים באש ובמים העומדים על המשמר… אוי אוי אני באמת מקנא בכם ובגן עדן שלכם. וגם לכם העריקים אשריכם אשריכם !!!!!!! אין אתם יודעים את גודל הנחת רוח שאתם עושים עכשיו בכלא 6 להקב”ה.

    אשריכם ירושלמים אשריכם שמקדשים שם שמים אשריכם הננו מקנא בכם גם פה וגם בגן עדן כל הציבור החרדי איתכם חזקו לעד, ונתחזקה. עלו והצליחו ד’ איתכם מקדשי שם שמים ברבים. עברנו את האינקוויזיציה, ונצחנו עברנו את היטלר ונצחנו, גם בס”ד נעבור וננצח גם את המדינה הטמאה”

    • שפויה   27/01/2016 18:58

      דיבורים הזויים וזאת תוצאה של. מחנק חברתי בין כותלי החברה הסגורה של החרדית ה
      אשכנזית אני חוזרת האשכנזית (מא
      ה שערים, גאולה, רבי עקיבא, ובעוד ערים חרדיות
      הטומאהשעריםהגאוך ה,