פצועת הפיגוע בבית חורון שלומית קריגמן הי”ד נפטרה מפצעיה

שלומית קריגמן הי"ד, הצעירה כבת ה-24 שנפצעה קשה בפיגוע נפטרה מפצעיה בבית החולים • "היא הייתה חברת אמת, אדם שנמצא איפה שצריכים אותו, שחברים צריכים אותו, אדם מאוד אוהב שרוצה לתת ולעשות טוב"
יוני גרין
ט"ז שבט התשע"ו / 26.01.2016 08:00

שלומית קריגמן הי”ד, הצעירה בת ה-24 שנפצעה אתמול באורח קשה מאוד בפיגוע הדקירה בבית חורון, נפטרה לפנות בוקר (שלישי) בבית החולים, שם נאבקו במהלך הלילה רופאיה על מנת לייצב את מצבה ולהציל את חייה.

עינת דרמר, חברת ילדות של קריגמן, סיפרה על חברתה שנרצחה: “אני מכירה אותה מאז שאני מכירה את עצמי. היא הייתה חברת אמת, אדם שנמצא איפה שצריכים אותו, שחברים צריכים אותו, אדם מאוד אוהב שרוצה לתת ולעשות טוב. היא הייתה אדם עם הרבה שמחה וחוכמה”.

הפיגוע החל כאשר שני המחבלים תקפו בדקירות סכינים את שלומית הי”ד ופצעו אותה באורח קשה מאוד. לאחר מכן ניסו להיכנס למכולת, אך נהדפו על ידי בעל המכולת שאחז בעגלת קניות.

משהבינו שלא יוכלו להיכנס למכולת המשיכו בריצה לעבר אישה נוספת אותה דקרו באורח בינוני והמשיכו בריצתם.

בשלב זה הגיע למקום מאבטח הישוב שירה לעברם, פגע בהם וחיסל אותם.

בסריקה שבוצעה בישוב אותרו שני מטעני צינור שהונחו ככל הנראה על ידי שני המחבלים בסמוך לשער הישוב.

כוחות צה״ל עודם מכתרים את הכפר ממנו יצא אחד משני המחבלים – בית עור א-תחתא הסמוך לכביש 443. המחבל השני מתגורר בקלנדיה. המנהל האזרחי יקפיא את היתרי העבודה למשפחות המחבלים. על פי החלטת ראש הממשלה מאירועים קודמים הותרה יציאה מהכפר בית עור אתחתא רק לצרכים הומאניטאריים מובהקים.

בבית חורון פורסמה בקרב התושבים ההודעה הבאה: “משפחת בית חורון מודיעה בצער רב על פטירתה של שלומית קריגמן שנרצחה בידי בני עוולה. שלומית הייתה אהובה ומוכרת, את תקופת השירות הלאומי שלה, היא עשתה כקומונרית סניף בני עקיבא בית חורון. בשנה האחרונה התגוררה שלומית בבית סבה וסבתה שבישוב, בית משפחת קריגמן. מועד הלוויתה של שלומית יעודכן בהמשך”.

מצבה של הפצועה בינוני בת ה-58 השתפר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות