מרדכי שלם שהתעמת עם המחבלים: “דחפתי עם העגלה”

בראיון לערוץ הראשון סיפר מרדכי שלם, עובד במכולת בזירת הפיגוע בבית חורון על העימות שלו עם המחבלים: "כל מה שאני רואה מולי זה שני מחבלים מנסים לדקור אותי, וצועקים אללה אכבר. אני צועק עליהם בצרחות צאו מפה"
אליעזר היון
ט"ז שבט התשע"ו / 26.01.2016 10:12

הפיגוע בבית חורון: בראיון לערוץ הראשון, סיפר מרדכי שלם  עובד במכולת בזירת האירוע שהתעמת עם המחבלים, על השתלשלות האירועים הקשה, שהובילה למותה של שלומית קריגמן, ולפציעתה של אשה נוספת.

“העובדים צעקו לי מחבלים, מחבלים פיגוע. ילד שעובד אתנו רץ פנימה. הדבר הראשון שעולה לי בראש זה לעצור אותם שלא יכנסו פנימה. מאיפה הגיעה לי העגלה אני לא יודע. זה היה נס, וכך גם העובדה שאני  עמדתי מולם ולא הילד.

כל מה שאני רואה מולי זה שני מחבלים מנסים לדקור אותי, וצועקים אללה אכבר. אני צועק עליהם בצרחות צאו מפה, ותוך כדי מנסה להוציא אותם פיזית, דוחף אותם עם העגלה, הם מנסים לדקור אותי.

“הם קלטו שהם לא מצליחים להיכנס, הם יצאו ורצו שמאלה מהסופר, רצנו אחריהם אני ועד בחור, פחדנו שהם לא יכנסו לאחד הבתים, זה היה הפחד הגדול שלי.

“אחד מהם זרק מטען לכיווני, נס שהוא לא התפוצץ. הם המשיכו לזרוק אבנים לכיוונינו, קראנו לשומר ואיגפנו אותם מסביב עד שהוא ניטרל אותם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות