שלג קל בירושלים ובגוש עציון, הלימודים מתקיימים כסדרם

תושבי ירושלים התאכזבו לגלות כי עירם לא נצבעה בלבן, ועיריית ירושלים הודיעה כי הלימודים בכל המוסדות יתקיימו כרגיל • כביש1 נסגר לתנועה בעקבות נפילת עץ, אך המשטרה פתחה אותו שוב
דוד ליבוביץ
ט"ז שבט התשע"ו / 26.01.2016 09:57

הטמפרטורות נמוכות, אך השלג בושש מלהגיע: תושבי הבירה התאכזבו להתעורר לבוקר נטול שלג, ובעיריית ירושלים החליטו כי הלימודים יתקיימו כסדרם.

מהעירייה נמסר כי מערך פינוי השלג “ממשיך בהיערכות לכל תרחיש” וכי הציבור מתבקש לנהוג בזהירות בהתאם לתנאים. הלימודים יתקיימו כרגיל גם באזור יהודה ושומרון. משטרת מחוז ירושלים הודיעה כי כל הכבישים באזור יהיו פתוחים לתנועה, למעט כביש 90 ממצוקי דרגות לכיוון דרום.

כביש 1 לכיוון מערב נחסם לתנועה לזמן קצר בין שער הגיא ללטרון בעקבות עץ שנפל לכביש. המשטרה פינתה את העץ ופתחה את הכביש מחדש.

באזור הצפון ירדו כמויות שלג יפות שנערמו על הקרקע, ובעקבות כך הלימודים במוסדות החינוך בצפת יחלו בשעה 10:00, וכך גם ביישובים הדרוזיים ברמת הגולן – בוקעתא, מסעדה ומג’דל שמס.

התחזית להמשך היום: במהלך הבוקר ממשיך להיות קר, ושלגים קלים ירדו בירושלים, וייתכן אף בהרי הצפון.

בלילה יימשכו הגשמים המקומיים, בעיקר ממרכז הארץ ועד הנגב. ייתכנו סופות רעמים בודדות. צפוי שלג קל בהרי המרכז, כולל בהר ירושלים וגם בהר הנגב. קיים חשש קל משיטפונות בנחלי הדרום והמזרח. יוסיף להיות קר במיוחד, עם חשש מפני קרה.

הכינרת עלתה בס”מ נוסף אם עדיין חסרים לה 4.02 מטרים.

מחר גשמים מקומיים ירדו בעיקר ממרכז הארץ ועד הנגב, וייתכנו סופות רעמים בודדות. שלג קל עשוי לרדת עד שעות הצהריים בהרי המרכז, כולל ירושלים והר הנגב. כמו כן קיים חשש קל משיטפונות בנחלי הדרום והמזרח.

ביום חמישי יהיה נאה עד מעונן חלקית עם עליה קלה בטמפרטורות. עדיין קר. בלילה קיים חשש לקרה. ביום שישי יהיה נאה עד מעונן חלקית עם עליה נוספת בטמפרטורות. בלילה קיים עדיין חשש לקרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות