מנצלים את המרד: המחנה הציוני מעלה הצעת חוק לפיזור הכנסת

במחנה הציוני מנצלים את הסכסוכים בקואליציה כדי להציג ביום רביעי הצעה לפיזור הכנסת ה-20 • מרב מיכאלי: "אפילו חברי הקואליציה איבדו את האמון בנתניהו. נשתמש בכל הכלים להחליף הממשלה הרעה" • להצעה אין סיכוי לקבל 61 קולות, אבל באופוזיציה רוצים להנחיל תבוסה מוראלית
נחמן גור
ט"ו שבט התשע"ו / 25.01.2016 14:31

סיעת המחנה הציוני תעלה ביום רביעי השבוע לאישור מליאת הכנסת הצעת חוק לפיזור הכנסת ה-20.

מדובר בניסיון לנצל את המשבר שפרץ בין סיעות הקואליציה על פינו שני הבתים בחברון על ידי שר הבטחון משה יעלון, מתוך מטרה להביך את הממשלה והקואליציה.

יו”ר סיעת המחנה הציוני, ח”כ מרב מיכאלי, אמרה היום: “אפילו חברי הקואליציה איבדו את האמון בראש המחנה שלהם. אם נתניהו לא מצליח להשתלט על חברי המפלגה שלו, למרות שהאצבעות שם ספורות, זו בעיה שלו.

“בתור מובילי האופוזיציה, אנחנו במחנה הציוני נשתמש בכל הכלים שעומדים לרשותנו, עד שנחליף את הממשלה הרעה הזו ואת העומד בראשה”, הוסיפה.

בסיעת המחנה הציוני מדגישים כי החוק לפיזור הכנסת דורש רוב מיוחד של 61 חברי כנסת בקריאה השלישית בלבד, ומקווים להנחיל לקואליציה תבוסה מוראלית.

ח”כ בצלאל סמוטריץ וח”כ אורן חזן הודיעו לאחר פינוי הבתים בחברון כי לא יגיעו להצביע עם הקואליציה במחאה, אך יחד עם זאת, אמרו כי לא יצביעו נגד הממשלה, ולכן אין להצעה סיכוי לקבל רוב של 61 ח”כים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פיזור-רצון כביר בלב חזיר!!
    25/01/2016 14:49
    זולטן
  1. מיכאלי–יותר נכון קסטנר–רוצה לשלוט במדינה? מיכאלי, מה עם הז… בעין של החומץ-בן-יין מנהיגך? הרי אתם במחנה ה”ציוני” הה הה הה בקושי סובלים אחד את השני(ה)!