חזן: יולי אדלשטיין מונע ממני לנהל ישיבות כי קורץ לשמאל ולערבים

ח"כ אורן חזן תקף את יו"ר הכנסת: מונע ממני לנהל את ישיבות מליאת הכנסת משום ש"הוא קורץ לשמאל ולערבים ויש לו חלום להיות נשיא" • על יעלון: "בוחר פעם אחר פעם לעשות מה שהוא רוצה בלי לקחת בחשבון את סיעת הליכוד" • ומה הוא אומר על הטענה שאפילו בליכוד לא רוצים אותו?
יוני גרין
ט"ו שבט התשע"ו / 25.01.2016 11:20

ח”כ אורן חזן תקף הבוקר (שני) את יו”ר הכנסת, ח”כ יולי אדלשטיין, אשר ממשיך למנוע ממנו לנהל את ישיבות המליאה, זאת למרות היותו סגן יו”ר הכנסת, וטען כי הוא עושה זאת  בקריצה לשמאל ולערבים.

בראיון שהעניק לרזי ברקאי בגלי צה”ל, טען חזן: “אני משמש כסגן יושב ראש הכנסת בפועל, אני משתתף בכל ישיבות הנשיאות, שבוע אחר שבוע. בגלל גחמה פרטית של יולי אדלשטיין, שמרבה לדבר גבוהה גבוהה על כבוד הכנסת, אבל לא מכבד את עצמו, בגלל שהוא קורץ לשמאל ולערבים ויש לו חלום להיות נשיא – אז הוא בחר שלא לתת לי לנהל ישיבות”, אמר חזן.

חזן תקף בראיון גם את שר הביטחון, משה יעלון, בעקבות ההחלטה על פינוי הבתים בחברון. “פעם אחר פעם אני מבקש בעשרת החודשים האחרונים לקיים דיונים פתוחים ודמוקרטים בסיעת הליכוד על ענייני התיישבות, על בניין יהודה ושומרון, ושר הביטחון בוחר פעם אחר פעם לעשות מה שהוא רוצה בלי לקחת בחשבון את סיעת הליכוד”.

“חצי שנה אני אומר את הדברים, היום השר בנט אומר את אותם דברים שאני אמרתי חודשים אחורה”, ציין חזן.

חזן דחה את הטענה לפיה אפילו חבריו לסיעת הליכוד אינם מעוניינים בחברתו בכנסת. “זה שקר להגיד שאנשים לא אומרים לי שלום, שאנשים לא מכבדים אותי. לא מזמן ראיתי את אחת מחברות הכנסת שכותבת ‘אני מחרימה נאומים של אורן’ – ואז ישבה בשתיקה והקשיבה לנאומים שלי אחד אחרי השני. עד שפשוט אמרתי לה תודה רבה על ההאזנה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות