אדוני השוטר, איך בין נישט שולדיג • מהיום: עוד 35 שוטרים חרדים

השוטרים החרדים ישתלבו בתפקידי סיור בניידות המשטרה, במערך הטכנולוגיות וכתומכי המודיעין האלקטרוני - סיגנט, חובשים ועוד • מצטרפים לכ-140 שוטרים חרדים המשרתים כיום בשרות חובה במשטרה
חיים טוויל
י"א שבט התשע"ו / 21.01.2016 14:42

35 שוטרים חרדים הצטרפו היום (חמישי) רשמית אל משטרת ישראל: מדובר בשוטרים שהתגייסו במסגרת השרות האזרחי בטחוני ובמסגרת שרות החובה.

מדובר בקבוצה נוספת לכ-140 שוטרים חרדים המשרתים כיום  בשרות חובה במשטרה.

השוטרים סיימו קורס בו למדו על יסודות המשטרה והחוק, ועל תפקידי השוטר בהתאמה למגוון התפקידים בהם ישתלבו במהלך שרותם. כמו כן הם עברו הסמכת ירי בכלי נשק.

השוטרים החרדים ישתלבו בתפקידי סיור בניידות המשטרה, במערך הטכנולוגיות וכתומכי המודיעין האלקטרוני – סיגנט, חובשים ובמגוון רחב של תפקידים.

רב משמר הגבול רפ”ק  בועז גלעדי ברך את השוטרים החדשים וציין כי מיטב הבחורים שמגיעים למשטרת ישראל מהווים מגדלור של השפעה חיובית על הסובב אותם בארגון, ומאידך הם המגשרים והשגרירים הטובים ביותר בין משטרת ישראל לציבור הרחב. הרב  קרא לשוטרים להיות הקטר החם שמושך את הקרונות.

ראש תחום שח”מ במשטרת ישראל  רפ”ק לירון לוי אמר, כי השוטרים מסיימי הקורס יקבעו את תדמיתה של המשטרה בפני הציבור הרב גווני במדינת ישראל. הוא הודה לבני משפחות השוטרים על התמיכה הרבה שנתנו לחניכים החדשים.

במשטרת ישראל פועלים רבות על מנת לבנות סביבה נכונה ומתאימה למתגייסים מבני הציבור החרדי. מדובר בהחלטה שהתקבלה לפני כשנתיים, לפיה הוחל במתן קשב עמוק לצורכי השוטרים מבני הקהילה החרדית, ומניסיון השוטרים שהצטרפו עולה כי מדובר בהצלחה רבתי.

כחלק מההתאמה לבני המגזר החרדי אופיינו תפקידים שבהם תרומתם של בני המגזר החרדי תהיה מהטובות ביותר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שוטרים חרדים
    21/01/2016 15:02
    מאיר היילברון
  1. כל הכבוד עם ישראל גאה בכם