מדוע בוטל ראיון עם יהודה גליק בגל”צ ומה צייצה ג’ודי נגד נתניהו?

יהודה גליק, המועמד הבא ברשימת הליכוד לכנסת, טוען בפוסט שכתב הבוקר כי 'גלי צה"ל' ביטלו ראיון עמו, לאחר שהתברר להם, לטענתו, כי אין בכוונתו לתקוף את ראש הממשלה • וג'ודי מוזס ממשיכה להשתלח בנתניהו
אבי כץ
י' שבט התשע"ו / 20.01.2016 10:46

יהודה גליק, המועמד הבא ברשימת הליכוד לכנסת, טוען בפוסט שכתב הבוקר (רביעי) בדף הפייסבוק שלו, כי בתחנת הרדיו ‘גלי צה”ל’ ביטלו ראיון עמו, לאחר שהתברר להם, לטענתו, כי אין בכוונתו לתקוף את ראש הממשלה.

גליק, תושב היישוב עתניאל בו נרצחה דפנה מאיר הי”ד בפיגוע דקירה, כתב: “בגלי צה”ל תיאמו איתי להבוקר ראיון, בעקבות ביקור התנחומים המבורך של רוה”מ, אתמול ביישוב עתניאל.

“בעקבות התחקיר המוקדם, בו התברר, למורת רוחם, שאין בכוונתי להשתלח ברוה”מ, או במישהו אחר, הוחלט לבטל אתי את הראיון. במקומי לקחו את דניאלה וייס, שלמרות זכויותיה הרבות אינה תושבת עתניאל ואינה מבטאה את הלך הרוחות של היישוב.

“כנראה שזה משרת את האג’נדה של גלי צה”ל להציג את פני המתנחל האופייני.

“אז מי שבכל זאת רוצה לדעת מה קורה בעולם האמתי הרי שהביקור של רוה”מ ביישוב היה מוערך מאוד”.

מי שהצטרפה לתוקפים את ראש הממשלה היא אשת התקשורת ג’ודי שלום ניר מוזס, הקובעת כעת: “אין דמוקרטיה בישראל”.

מאז שבעלה, שר הפנים לשעבר סילבן שלום, פרש מהחיים הפוליטיים בבושת פנים, מקפידה רעייתו ג’ודי להשתלח בנתניהו כמעט על בסיס יומי.

הבוקר היא עשתה זאת באמצעות ציוץ בטוויטר, בשפה האנגלית:

Democracy not in Israel, not any more. We are like al the region now. King Bibi (-אין דמוקרטיה בישראל, אין יותר. אנחנו כמו כל האזור עכשיו. המלך ביבי).

אחד הגולשים הגיב על הציוץ: “אני מבין שאת הציוץ הזה צייצת מהבונקר. אין לך בושה? תצטרפי לשוברים שתיקה”.

ותגובה נוספת: “את היית חלק מהשלטון הרבה שנים. למה לא בכית אז?”

ביום שני תקפה מוזס את נתניהו בעקבות המצב הביטחוני וגל הטרור.  בציוץ בטוויטר תהתה אשת השר לשעבר מדוע איש לא פוצה פה למרות ש”כל יום נרצחים פה חפים מפשע” וכינתה את ראש הממשלה “דיקטטור”.

וכך כתבה:

“בכל יום נרצחים כאן חפים מפשע, איש לא פוצה פה,לא יוצא לרחובות, מה עובר עלינו?דיקטטור שלא מסוגל לדאוג לשלום נתיניו? אנחנו כעלה נידף, שותקים כדגים”.

אבל לא רק בטוויטר: גם האינסטגרם גויס כדי לתקוף את נתניהו על היעדר הביטחון ברחובות.

ג’ודי העלתה תמונה מלגלגת על נתניהו, כשהוא יושב בבית ‘האח הגדול’ – ושואל: “תגיד, קורה משהו בחוץ? אני מרגיש מנותק לגמרי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות