מכלי המים של 'מי עדן' אמורים לעבור תהליך חיטוי ולהיות סטריליים לחלוטין. אלא שזוג מהרצליה, שהזמין מכלי מים מהחברה, לא האמין למה שחיכה להם באחד ממכלי המים.
על פי הדיווח היום (רביעי) בחדשות 12, הלקוחות שהזמינו את המכלים מ'מי עדן' נדהמו לגלות בפנים לא פחות ולא יותר מאשר מזלג מתכת.
"חיברנו את המכל למתקן הביתי, וכשהתחילו לצאת מים, הבחנתי בטעם ומראה חשודים. הוצאנו את המכל וראיתי את המזלג תקוע בפנים. זו תחושת גועל בלשון המעטה", תיארה קארין את התחושות שלה בעקבות הגילוי.
היא הדגישה: "מה שהכי מזעזע זה שהמתקן שלי כבר שאב מים מהמכל הזה – כלומר כל המכשיר נחשף לזיהום פוטנציאלי".
לדבריה, המכל היה סגור כהלכה, מלבד המדבקה שנועדה להסרה לפני ההרכבה. "לא נגענו בו. פשוט חיברנו אותו כמו תמיד", היא מתארת.
לתחושתה, תגובת החברה הייתה מאכזבת לא פחות מהתגלית עצמה. "פניתי לשירות הלקוחות, ציפיתי לבדיקה רצינית, להתנצלות, לפיצוי הוגן, ובמקום זה קיבלתי זלזול. סירבו להחליף לי את המתקן, והציעו כפיצוי רק כמה בקבוקי ספורט".
קארין הוסיפה, כי נאמר לה מטעם שירות הלקוחות שהמכלים ממוחזרים ומגיעים מלקוחות אחרים, ולכן ככל הנראה מדובר במזלג שנשכח שם. "אבל אם המכל עבר חיטוי איך נשאר בו מזלג? אמרתי לנציגת שירות הלקוחות, זה פשוט לא הרגיע אותי".
תגובת חברת מי עדן: "מי עדן פועלת בהתאם לסטנדרטים המחמירים ביותר ותחת תהליכי בקרת איכות קפדניים לאורך כל שלבי הייצור, השטיפה, החיטוי והשינוע. הכדים עוברים שטיפה יסודית במספר מחזורים, חיטוי בחומרים מאושרים לשימוש במזון ובדיקות ויזואליות כפולות, לפני המילוי ואחריו, על מנת להבטיח את תקינות המים שעה שהם יוצאים משער המפעל.
"אנו מתייחסים לכל פנייה במלוא הרצינות ופועלים לבדיקת כל מקרה לגופו, לרבות במקרה הנוכחי. אנו מתנצלים על המקרה החריג ותחושותיה של הלקוחה, ושמחים שהסבה את תשומת ליבנו על מנת שנוכל לבצע את הבדיקות הנדרשות ועומדים מולה בקשר ישיר".