Drizzilicious - המותג שכבש את ארה"ב מגיע לישראל: חטיפי סופר פוד במגוון טעמים

חרדים 10
21 ביולי 2025   
צילום: 
יחצ

חטיבת המזון של קבוצת שסטוביץ, קיבלה את הזכיון הבלעדי בישראל לייבוא ושיווק של המותג האמריקני Drizzilicious, המתמחה בחטיפי סופר-פוד בריאים וטעימים, ונחשב לאחד מהמותגים המובילים בארה"ב ובקנדה ומהנמכרים ביותר ברשתות המזון והשיווק כמו וולמארט, טרגט, קוסטקו ועוד רבות נוספות.

Drizzilicious הוא מותג חטיפים אמריקני שהפך לפופולרי בזכות שילוב ייחודי של טעם ובריאות.

המוצרים של המותג כוללים פריכיות אורז קטנות, עם זיגוג מתקתק וזוכים לביקורות חיוביות מאוד עם דירוג ממוצע גבוה באמאזון.

Drizzilicious מציע חטיפים פריכים על בסיס דגנים מלאים, קינואה, צ'יה וזרעי פשתן המצופים בשכבת דריזל מתוקה כך שמנה מדודה של פרכיות מאפשרת לצרכן להנות מכמות גבוהה של פרכיות עם מעט קלוריות (רק 90 קלוריות ל-21 יחידות).

החטיפים מתאימים גם לטבעונים, ללא גלוטן, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא חומרים משמרים, ללא אלרגנים וללא רכיבים מהונדסים גנטית.

בשלב הראשון ישווקו בישראל שלושה טעמים: קרם עוגיות, וניל יום הולדת וטעם  SMORE’S.

מותג Drizzilicious מציע חטיפים המשלבים טעם מפנק עם יתרונות בריאותיים, ורכיבים מזינים. המותג זכה להצלחה בארה"ב בזכות החדשנות שלו- שהפכה את פריכיות האורז הפשוטות למעדן עם שכבת דריזל מתוקה.

דינה שטוף, מנהלת שיווק משסטוביץ: "כניסת המותג Drizzilicious לישראל, הוא חיזוק משמעותי לפורטפוליו המותגים של החברה, בעיקר בתחום המזון והבריאות, במטרה להציע לצרכן הישראלי מגוון רחב של חטיפים איכותיים, טעימים ומזינים".

מחיר ממוצע לצרכן (עפ"י CHP):  19.90 ₪ – 21.90 ₪

כשרות - OU. ניתן להשיג ברשתות השיווק והמזון המובילות בישראל.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram