הפינוקים של יש עתיד • גפני: “החיים הטובים”; מוזס: “צביעות”

שרי רוט
|
ט' חשון התשע"ה / 02.11.2014 13:17
הח”כים החרדים תוקפים את ההוצאות המופרזות של שרי יש עתיד • גפני: “אפילו בפוליטיקה הישנה לא היו מעזים לנהוג כך בכספי ציבור” • מוזס: “עכשיו כולנו יודעים בדיוק איפה הכסף. הגשתי בקשה לדיון מהיר בועדת כספים על הבזבוזים האדירים”

נהנים: אמש נחשפו ההוצאות של שרי יש עתיד, וחברי הכנסת החרדים לא החמיצו את ההזדמנות לתקוף את האנשים של יאיר לפיד.

ח”כ משה גפני אמר: “יאיר לפיד ושרי ‘יש עתיד’ הגיעו אל החיים הטובים, לאחר שנכנסו לפוליטיקה החדשה עליה הצהירו מעל כל במה- חייהם של אזרחי ישראל נהיו קשים יותר מבחינה כלכלית, אין פיתרון ליוקר המחיה, למצוקת הדיור, לפנסיות של הציבור, למפעלים שנסגרים ולאבטלה.

אבל מתברר שהם בהחלט עוסקים בנושאים כלכליים חשובים מאד, לדאוג למסיבת חנוכה במשרד האוצר בחצי מליון שקל, למקרר לרכב הפרטי של מיקי לוי, לנסוע כאחמי”ם בעשרות אלפי שקלים לחו”ל ולהוציא תקציב על כיבוד בהוצאות של מיליוני שקלים”, עקץ גפני.

“אין ספק כי לדבר הזה קוראים פוליטיקה חדשה – כי אפילו בפוליטיקה הישנה לא היו מעזים לנהוג כך בכספי ציבור”. סיים גפני.

גם ח”כ אליעזר מנחם מוזס, לא יכל לשתוק לנכח הפרסום: “שרי יש עתיד מנותקים מהעם.  שוב צפה הצביעות ודו הפרצופיות.  זו מפלגה שהפיצה סיסמאות של נקיון כפיים,  פוליטיקה חדשה ו”איפה הכסף”. עכשיו כולנו יודעים בדיוק איפה הכסף.   הגשתי בקשה לדיון מהיר בועדת כספים על הבזבוזים האדירים.  אני מקווה שהיא תאושר ושם נברר את הענין לעומקו”, תקף מוזס.

כזכור, אמש נחשפו ההוצאות של משרדי הממשלה השונים, כששרי יש עתיד מככבים בראש הרשימה, עם מקרר בכל רכב, אוכל במיליון שקל וטיסות יקרות.