חג הפסח עבר, הניקיונות מאחורינו, האשפה נאספה, אבל אחרי כל סשן הנקיונות נותרנו עם סיבוב נוסף של אנשי הקריאייטיב של קמפיין החרד”קים: נוסחאות חריפות יותר, משפילות, ומשקפות את היחס האמיתי שהולך ונרקם תחת לפני השטח.
בעיצומו של חג הפסח הופתעו תושבי השכונות החרדיות בירושלים למצוא שוב פשקווילים שכיסו את הרחובות, תחת סיסמאות היוצאות באופן גס נגד חרדים המשרתים בצה”ל.
“הידעת מה זה חרד”ק?” הם פונים אל התושבים באותיות קידוש לבנה, מודגשות באדום.
התשובה: “הדפוק של השכונה”.
על מודעות אחרות התנוססו הכותרות: “החרד”קים מהווים סכנה לצאצאינו!”, ו”חרד”קים החוצה”.
בקמפיין כונו החיילים החרדים בשורה של כינויים עולבים, בהם: “מעמד נחות בחברה”, “דימוי עצמי נמוך”, “חולה צומי” ועוד.
קמפיין החרד”קים הושק לפני כשנה, מיד אחר ש’חוק טל’ בוטל ובחורי הישיבה נדרשו להתייצב בלשכות הגיוס, מבלי יכולת לקבל פטור או דחיית שירות. באותם ימים הושק הקמפיין צבעוני בערים החרדיות, תחת התווית החדשה שהונפקה: “חרדקי”ם” (חרדי קל דעת). במודעות שהופצו כונו החרדים שהתגייסו לצה”ל לאחר שנועצו ברבותיהם – חרד”ק, והציבור נקרא למנוע את כניסתם לשכונות החרדיות.
הקמפיין התסיס את שני צידי הרחוב החרדי ואף גרר למספר מקרים בהם קיצונים הרימו ידיים ופגעו בחיילים חרדיים שחלפו בשכונות מאה שערים ו’גאולה’, ומקרים דומים שבו על עצמם גם בשכונות חרדיות בבני-ברק ובית-שמש.