המלחמה עם איראן: רשת קרפור לה יותר מ-140 סניפים בעלי מרחב מוגן ברחבי הערים, כמו גם סניפי מהדרין בתוך השכונות החרדיות, יוצאת היום (שני) במסר מרגיע, לפיו למרות גידולים של מאות אחוזים בצריכה, יש מספיק סחורה בסניפים.
מתחילת המלחמה, ברשת קרפור מדווחים על עלייה משמעותית בקניות בסניפים בתוך הערים. כאמור לרשת מעל ל-140 סניפים, רובם בתוככי השכונות וקרובים לבית - מה שגורם לתחושת בטיחות, בקרב הצרכנים ומאפשר ללקוחות לבצע את הקניות בקרבת ביתם.
מיכאל לובשיץ', מנכ"ל קרפור: "עובדי קרפור פועלים מסביב לשעון למלא את החוסרים שנוצרים בין היתר בעקבות צריכה מוגברת של הצרכנים. מתחילת המערכה תוגברו הצוותים בסניפים על מנת לאפשר ללקוחות להצטייד והארכנו את שעות הפתיחה".
לובשיץ' מסביר כי לרשת קרפור יש 89 סניפי "ברזל" - סניפים שנבחרו בהתאם לקריטריונים שקבע משרד הכלכלה, בהם דרישות מיגון, יכולת הפעלה במצב חירום, מלאים, כוח אדם וגנרטורים. סניפים אלו מתוכננים להישאר פתוחים גם במקרה של החרפת המצב, גם כאשר סניפים אחרים יאלצו להיסגר.
לדבריו, "כיום כל חנויות קרפור מתפקדות כסניפי ברזל. חנויות הברזל ערוכות לפעולה בכל מצב, ויש בהן מלאים מוגברים. מדובר ברשת סופרמרקטים שממשיכה לפעול כסדרה, תוך אחריות מלאה לספק מענה לצרכן הישראלי בכל עת".