ליברמן הציג מכתב של בתו: “אני חולה באפילפסיה”

מיכל גלון-ליברמן, נשואה ואם לשלושה, פרסמה מכתב בדף הפייסבוק של אביה - שר החוץ - בו היא חושפת את דבר מחלתה, מתוך רצון להעלות את מודעות הציבור למחלה • "אפילפסיה היא לא מילה גסה, ואין שום סיבה להסתיר אותה"
אליעזר היון
ז' חשון התשע"ה / 30.10.2014 22:41

“בואו נדבר על אפילפסיה. האפילפסיה שלי”, כך פותחת מיכל, בתו של אביגדור ליברמן את מכתבה המרגש, אותו העלה שר החוץ לדף הפייסבוק שלו, כדי להעלות את המודעות בציבור למחלה.

וכך כותבת מיכל: “על פי מרכז לחינוך לאפילפסיה על שם אניטה קאופמן בסורוקה אחד מכל 100 ילדים ואחד מכל 150 מבוגרים מתמודדים עם המחלה הזו ולמרות זאת נראה שבקרב הציבור המושג “אפילפסיה” עדיין נתפש כמשהו מסתורי, נורא, מאיים וחמקמק.

בערב ראש השנה, 24.9.2014 בעת שבישלתי להנאתי, קיבלתי התקף אפילפטי שהסתיים בנפילה על דלת תנור רותח, כוויות בדרגה 3 בחזה, ברגל וביד, הובהלתי לבית החולים – ועודני כאן. כבר חודש ושבוע (אבל מי סופר?).

במשך כל הזמן הזה אני מוקפת באהבה ונתינה מכל כיוון אפשרי, מהמשפחה, החברים, הצוות הרפואי וסתם ‘אנשים טובים באמצע הדרך’ ששמעו על מה שקרה ומתפללים לרפואתי – לכן אין לי ספק שאני בדרך להחלמה מלאה.

מנקר בי רצון חזק להשיב טובה על טובה לעולם, מכיוון שאני מרותקת לבית החולים, כאובה ומוגבלת מאוד בתנועותיי החלטתי שהדרך הווירטואלית היא המתאימה ביותר להעברת מסר חד וברור לחברה:

אפילפסיה היא לא מילה גסה, היא לא מקור לבושה ואין שום סיבה להסתיר אותה. אדרבא ואדרבא, ככל שנהיה מודעים למחלה כך נוכל לסייע ולתמוך בחולים ובבני משפחותיהם”.

בהמשך מספרת מיכל כי המחלה התגלתה אצלה בילדות, ומאז ‘היא ואני עושות חיים ביחד’. האפילפסיה הפכה לחלק מחייה ולמרות התרופות הרבות מופיעים עדיין תנועות לא רצוניות.

בינתיים התחתנה מיכל, והיא אמא לשלשה ילדים או כפי שהיא מתארת את זה: “מאז שאני אמא הצטרפו חרדות זדוניות שמא אקבל התקף כשאני עם הילדים, אבל לכל הדברים הללו נמצאו פתרונות רפואיים ותמיד תמיד היו לי משפחה וחברים להיעזר בהם בעת הצורך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות