אחרי עלייה דרמטית בנתוני הרייטינג של ערוץ 14 בכל רצועות השידור, ובמיוחד בחדשות ובפריים-טיים – הערוץ עלה הבוקר (ראשון), לאחר תהליך של חצי שנה, עם מיתוג חדש למהדורת החדשות המרכזית, שישודר לראשונה היום.
חמישה כוכבים: חופשת פסח שעוד לא הייתה אף פעם במגזר החרדי
כחלק מהמהלך, עלה במקביל גם קמפיין שילוט חוצות ארצי, שיחזק את נראות המהדורה החדשה בכל רחבי הארץ.
בערוץ אומרים: “במסגרת המיתוג החדש, המהדורה תמשיך להביא לצופים חדשות אמינות, חדות ובלתי מתפשרות, לצד פרסומים ראשוניים וחשיפות בלעדיות, עם צוות העיתונאים והפרשנים המוביל בישראל.
“מהדורת החדשות של עכשיו 14 רשמה במהלך השנה האחרונה עלייה מתמדת בנתוני הצפייה, עם גידול משמעותי בקהל הצופים הנאמן של הערוץ. העלייה ברייטינג מבססת את מקומה של המהדורה כשחקן מרכזי בנוף התקשורתי בישראל, ומעידה על הצורך הגובר של הציבור בגיוון הקולות בחברה הישראלית”.