רעולי פנים מתפרעים בירושלים: עיריית ת”א מבטלת טיולים לעיר

נחמן וייס
|
ב' חשון התשע"ה / 25.10.2014 22:16
העימותים והמהומות בירושלים נמשכו גם במהלך השבת ומוצאי שבת: רעולי פנים יידו אבנים ובקבוקי תבערה וחסמו כבישים – אדם אחד נפצע קל סמוך לבית אורות • אבנים ייודו על הרכבת הקלה • עיריית תל-אביב ביטלה טיול ‘בר מצווה’ בכותל

המהומות בירושלים נמשכות: במהלך השבת ובמוצאי שבת, המשיכו מתפרעים ערבים ליידות אבנים ובקבוקי תבערה במספר מוקדים בעיר.

סמוך לבית אורות שבשכונת א-טור, חסמו כמה עשרות ערבים רעולי פנים את הכביש, יידו אבנים ובקבוקי תבערה והציתו פחים. יהודי אחד נפגע קל מאבן, וטופל במקום.

כוחות משטרה ומג”ב פעלו במקום ופיזרו את המתפרעים באמצעים לפיזור הפגנות.

גם הרכבת הקלה, ממשיכה לסבול מהמתפרעים: אבנים יודו על הרכבת בציר בית חנינא. באירוע לא היו נפגעים, אך נזק נגרם לרכבת.

בשעות היום הותקף טרקטור של עיריית ירושלים שהוכנס לשכונת סילוואן בכדי לפנות את הכביש מאבנים. כמה ערבים תקפו את הטרקטור באבנים וזיקוקים. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. כוחות מג”ב פינו את המתפרעים.

בתוך כך, עיריית תל אביב הודיעה ביום חמישי להורים מבתי ספר בעיר, כי טיול ‘בר מצווה’ שתוכנן לתלמידים במהלך השבוע הקרוב, וכלל ביקור בכותל ובעיר העתיקה בוטל. כך דווח בחדשות10.

מעיריית תל אביב נמסר: “אין כל הנחייה גורפת לביטול טיולים בירושלים, נהפוך הוא, בשבוע הבא יצא טיול שנתי של אחד מבתי הספר לירושלים, מדובר בטיול נקודתי של כיתות ח’ שאמור היה להיערך בשבוע הקרוב ולכלול סיורים בכמה מן המקומות שבהם היו לאחרונה מקרי אלימות. על כן, לבקשת ההורים, הוחלט לדחות אותו למועד קרוב אחר”.