התמונה האחרונה: חיה זיסל ברון הי”ד ברחבת הכותל המערבי

זו התמונה האחרונה: הפעוטה חיה זיסל ברון הי"ד, בת השלושה חודשים שנרצחה בפיגוע הדריסה בירושלים, צולמה זמן קצר קודם לכן על ידי הוריה על רקע הכותל המערבי
יוני גרין
כ"ט תשרי התשע"ה / 23.10.2014 14:11

פיגוע הדריסה בתחנת הרכבת הקלה בגבעת התחמושת: שעות לפני הירצחה של הפעוטה חיה זיסל ברון ע”ה בת השלושה חודשים, לקחו אותה ההורים חני ושמואל, לביקור ראשון בכותל המערבי.

ברחבת התפילה הם צילמו אותה, מבלי לדעת שבעוד זמן קצר יאבדו את היקר להם מכל – ילדה שנולדה לאחר שלוש שנות נישואין – בפיגוע דריסה רצחני. התמונה הזו נשארה מזכרת אחרונה.

מהכותל המערבי הגיעה המשפחה לרכבת הקלה – שם דרס מחבל נתעב את התינוקת למוות.

הסבא שמשון הלפרין סיפר אתמול: “זו תינוקת שהגיעה לאחר הרבה שנים שחיכו לה. הלכו איתה היום לראשונה לכותל. הם חזרו מהכותל וזו הייתה הפעם הראשונה שהילדה הייתה שם וזכתה לראות את המקום הזה. ההורים החזיקו אותה לכיוון הר הבית ואמרו לה שזה מקום המקדש”.

כ-7 שעות לאחר שצילמו את התמונה על רקע הכותל המערבי, הם  נאלצו ללוותה בדרכה האחרונה. לאחר ההלוויה החלה המשפחה לשבת ‘שבעה’.

בין המנחמים הרבים הזורמים אל בית המשפחה, הגיע גם שמעון גרוס, אביהן של יעל ואביגיל ז”ל שנספו באסון ההדברה בירושלים. הוא נפגש עם ההורים, ניסה לנחם ולסייע בהתמודדות  עם האובדן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות