בדרך לציון ‘באבא מאיר’: אחותו של רבי דוד אבוחצירא הותקפה • צפו

שלמה בן חיים
|
כ"ח תשרי התשע"ה / 22.10.2014 18:59
הטרור בהר הזיתים נמשך: הרבנית אסתר איטח, אחותם של הרבנים לבית אבוחצירא, שיצאה היום לפקוד, יחד עם בני משפחתה את ציונו של אביה, ‘באבא מאיר’ זצ”ל, הטמון בהר הזיתים, לרגל חתונת נכדתה, הותקפה על ידי פורעים ערבים • הפורעים השליכו על בני המשפחה אבנים, ואף פתחו את דלתות הרכב • “רגעי אימה ופחד עברו עלינו”, אמרו הנוסעים • צפו בתמונות

הטרור בהר הזיתים נמשך: הרבנית אסתר איטח, אחותם של הרבנים לבית אבוחצירא, שיצאה היום לפקוד, יחד  עם בני משפחתה את ציונו של אביה, ‘באבא מאיר’ זצ”ל, הטמון בהר הזיתים, לרגל חתונת נכדתה, הותקפה על ידי פורעים ערבים.

הפורעים השליכו על בני המשפחה אבנים, ואף פתחו את דלתות הרכב בו נסעו.

“רגעי אימה ופחד עברו עלינו”, אמרו הנוסעים.

בתוך כך, מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה (צ’יקו) אדרי, הציג היום (רביעי) למפכ”ל המשטרה תוכנית כוללת לטיפול בהפרות הסדר בירושלים.

התכנית כוללת כוחות מתוגברים של שוטרים, הפעלת יחידות מיוחדות, פעילות יזומה – גלויה וסמויה, תוך שילוב מגוון רחב של אמצעים טכנולוגיים ובשיתוף ותיאום עם עיריית ירושלים.

בנוסף, סקר מפקד המחוז בפני המפכ”ל וראש עיריית ירושלים את הפעילות המתבצעת כנגד הפגיעה ברכבת הקלה והוצג בלון התצפית שהוצב באזור שועפט – בית חנינה ומהווה מרכיב אחד ממגוון האמצעים הטכנולוגיים המופעלים.

בנוסף הוצגה פעילות של כוח לוחמי מג”ב שהבחין אתמול בשעות היום ב-3 צעירים האוספים אבנים בסמוך למסילת הרכבת הקלה בשועפט, הכוח צמצם טווח אליהם ולאחר מרדף תפס שניים מהחשודים שנמלטו, בטרם השליכו את האבנים לעבר הרכבת הקלה.

בבדיקה ראשונית עלה כי מדובר בילדים כבני 10 שנים והורי הילדים זומנו, הועבר דיווח לגורמי הרווחה והילדים עזבו עם הוריהם. משטרת ירושלים תמשיך בפעילותה הרחבה בכוחות גלויים וסמויים ושילוב אמצעים טכנולוגיים, למעצר פורעי החוק והבאתם לדין.