קפה, קטשופ וסלטים: אסם נסטלה מייקרת מוצרים בשיעור של עד 9%
החל מ-1 בינואר 2025 יתייקרו מוצרים כמו קפה, שוקולד ומאפה, קטשופ ורטבים, טבעול וסלטי צבר - בשיעור ממוצע של בין 4% ל-9% • בכך מצטרפת החברה ל'יוניליוור' שהודיעה אתמול על התייקרות מוצרי השוקולד של החברה
מצטרפת לגל עליות המחירים: חברת ‘אסם נסטלה’ הודיעה היום (חמישי) על עדכון מחירים של חלק ממוצרי החברה החל מ-1 בינואר 2025.
מוצרים כמו קפה, שוקולד ומאפה, קטשופ ורטבים, טבעול וסלטי צבר – יתייקרו בשיעור ממוצע של בין 4% ל-9%.
הקפה מתייקר ב-9 אחוזים, קטשופ ב-5 אחוזים, הרטבים ב-7 אחוזים, מוצרי טבעול וצבר ב-8 אחוזים, ושוקולד ומאפה עד 7 אחוזים . הפתי בר מתייקר ב-4 אחוזים.
על פי הודעת החברה, עליית המחירים “מפצה באופן חלקי על התייקרויות משמעותיות במחירי חומרי הגלם והאריזה, עלויות ייצור ועלויות לוגיסטיקה במפעלי החברה בישראל”.
ההודעה של אסם נסטלה מגיעה יממה אחת לאחר שגם יוניליוור הודיעה על התייקרות מוצרי השוקולד של החברה ב-16%. על פי יוניליוור, עליית המחירים נובעת מכך שהם “לא יכולים להמשיך לספוג את הגידול בעלויות הקקאו”.
תגובות
אין תגובות