עוד מכה לכיס: יוניליוור מייקרת את מוצרי השוקולד שלה – עד 16%
החברה הודיעה כי תעלה את מחירם של מוצרי השוקולד בתחילת 2025: "לא יכולים להמשיך לספוג את הגידול בעלויות הקקאו" • בין המותגים שיושפעו: חטיפי 'קליק' ומוצרי ורד הגליל
חברת ‘יוניליוור’ הודיעה היום (רביעי) כי תעלה את מחירי מוצרי השוקולד שהיא משווקת בשיעור של 12% עד 16%.
ההתייקרות תיכנס לתוקף ב-1 בינואר 2025.
מהחברה נמסר: “ההחלטה על העדכון התקבלה כתוצאה מהעלייה החריגה והמתמשכת במחירי הקקאו בעולם, שלא מאפשרת לנו להמשיך לספוג את הגידול בעליויות הייצור. לכן אנחנו נאלצים לעדכן את מחירון המוצרים בקטגוריית השוקולד”.
בין המותגים שאותם משווקת החברה ויושפעו מההתייקרות יהיו חטיפי ‘קליק’ ומוצרי ורד הגליל.
הצעד עליו הכריזה יוניליוור מצטרף להתייקרות נוספת שתשפיע על הכיס הישראלי בשנת 2025: בתוכנית ‘צבע הכסף’ ברשת ב’ דווח כי חברת ‘זנלכל’, המשווקת את מוצרי השימורים של “יכין”, הודיעה כי תייקר את מוצריה בשנה הבאה בשיעור של בין 5% ל-7%.
תגובות
אין תגובות