גדולי הדור בירכו: קרפור השיקה סניף מהדרין ראשון בעולם באלעד  

מהלך היסטורי בשוק החרדי: בכירי הרשת הבינלאומית עלו למעונם של גדולי ישראל טרם ההשקה • הרבנים בירכו על הקמת הסניף שמציע אלפי מוצרים בכשרויות המהודרות ביותר • הסניף הבא יפתח מחר בבית שמש
חרדים 10
ט' כסלו התשפ"ה / 10.12.2024 14:55

בטרם השקת סניף המהדרין הראשון מסוגו בעולם של רשת קרפור, ערכו מנכ”ל הרשת ובכיריה סבב ביקורים היסטורי בבתי גדולי ישראל.

במסגרת הביקורים התקבלו בכירי הרשת בחביבות אצל הראב”ד הרב משה שטרנבוך, הגה”צ רבי בנימין פינקל, הגר”י אפרתי, הראשון לציון הרב דוד יוסף והרב הראשי לשעבר הרב דוד לאו.

הרבנים בירכו על הבשורה המשמעותית לציבור שומרי המצוות, שרשתות ענק מכירות בצרכיו הייחודיים ומנגישות עבורו שירות ומחירים הוגנים.

כחלק מההיערכות, ביקרו בכירי הרשת גם בהיכלי ישיבת מיר, מהישיבות הגדולות בעולם, כדי להעמיק את היכרותם עם אורח החיים והצרכים הייחודיים של המגזר החרדי.

צעד תקדימי זה משקף את הכרתה של רשת בינלאומית ענקית בכוח הצרכני המשמעותי של המגזר החרדי בישראל.

רשת הקמעונאות הצרפתית קרפור נכנסת לשוק החרדי בישראל עם פתיחת סניפי מהדרין ראשונים מסוגם בעולם באלעד ובבית שמש. הסניפים החדשים מציעים מוצרי מזון בהכשרים מהודרים, כולל מאות מוצרי המהדרין שתחת המותג קרפור, בנוסף לליין חדש וייחודי של כ-60 מוצרי מותג פרטי בהכשר בד”ץ העדה החרדית. בנוסף, ברשת עובדים להעביר עוד מאות מוצרים פופולריים מהמותג הפרטי לכשרויות מהודרות כמו בד”ץ העדה החרדית ו’קהילות’.

“אנחנו שמחים להביא בשורה צרכנית משמעותית למגזר החרדי”, מסביר מיכאל לובושיץ, משנה למנכ”ל קרפור ישראל. “המחירים יהיו זהים למוצרים המקבילים בסניפי הרשת האחרים, מה שיאפשר לצרכן החרדי ליהנות ממחירים תחרותיים ושירות ברמה בינלאומית”.

הבשורה הצרכנית באה לידי ביטוי במחלקת קצבייה ענקית של בשר ועוף עם קצבים מומחים, מאפייה טרייה בכל סניף עם מאפים טריים יום יום, מחלקת דגים טריים ומחלקת פירות וירקות עם סחורה טרייה הנבחרת בקפידה.

המהלך מסמן את תחילתה של תת-רשת מהדרין חדשה תחת המותג קרפור, עם תוכניות להרחבה משמעותית בריכוזי האוכלוסייה החרדית, ובהמשך צפויים להיפתח סניפים נוספים בירושלים, פתח תקווה, קרית אתא וחיפה.

“אנחנו מחפשים גם מיקום מתאים בבני ברק”, מוסיף לובושיץ. “אנחנו מבינים כבר עכשיו מהתגובות הראשוניות שיש להתרחבות הזו ביקוש אדיר מקהל הצרכנים החרדי”.

המהלך מהווה התפתחות משמעותית עבור קרפור העולמית, שעד כניסתה לישראל כמעט ולא התנסתה בתחום הכשרות. “הכניסה לייצור מוצרים בהכשר הבד”ץ או כל הכשר מהודר אינה פשוטה”, מסביר לובושיץ. “נדרשת עבודה מול יצרנים גדולים ושכנועם להכשיר את קווי הייצור. הצלחנו במשימה זו הודות להיקפי ההזמנות הגדולים שלנו”.

מאז כניסתה לשוק הישראלי, הביעה קרפור עניין רב בתחום הכשרות, הן בשל חשיבותו בשוק המקומי והן מתוך מחשבה על אפשרות להעתיק את המודל לסניפיה בריכוזים יהודיים בעולם, ונציגי הרשת העולמית אף הביעו עניין זה מספר פעמים בשיחותיהם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות