בריטניה: הזמינו בננות וקיבלו את העכביש המסוכן בעולם

משפחה באנגליה גילתה בתוך משלוח הפירות שהגיע מהסופר המקומי את העכביש הברזילאי המוגדר כ'עכביש המסוכן בעולם' • מידי שנה גובה נשיכת העכביש את חייהם של 500 אנשים ברחבי העולם • צפו בסרטון העכביש
אליעזר היון
כ"ז תשרי התשע"ה / 21.10.2014 13:43

לא זה מה שהזמנו: משפחת טים הבריטית, ערכה את קניותיה כמידי שבוע בסופרמרקט האזורי וביקשה כי הפירות שהזמינה יישלחו לביתה. אב המשפחה שהיה עסוק בהכנת ארוחת בוקר החל לפרק את המשלוח כאשר לזוועתו גילה עכביש מפחיד למראה לכוד בין יחידות הבננה.

האיש שמט בבהלה את הפירות ותפס כי רגלו של העכביש נלכדה בין הבננות שבאשכול, הוא מיהר לצלם את בעל החי, שבינתיים כרת לעצמו את הרגל ונמלט על רגליו האחוריות.

בני המשפחה ברחו מן הבית, ולאחר בדיקה התברר כי מדובר בעכביש המסוכן ביותר בעולם, המכונה ‘עכביש נודד ברזילאי’. העכביש נקרא גם ‘עכביש הבננות’ בשל חיבתו לפרי.  הארס של העכביש מסוגל לגרום לשיתוק, אבדן שליטה על השרירים, ומוות בתוך זמן קצר כמעט ללא יכולת תרופתית. מידי שנה מתים כ-500 בני אדם מנשיכתו של העכביש. בנוסף התברר כי אין כל חומר הדברתי שמסוגל לנטרל את הארס שלו במקרה שפוזר ברחבי הבית.

כפי שניתן לראות בסרטון המצורף, העכביש תוקף במהירות כאשר הוא חש מאויים, והוא מכיש עשרות פעמים את הגורם העויין לו.

מומחה ללכידת מזיקים הגיע לבית משפחת טים וגילה בין הפירות מאות ביצים שהוטלו על ידי העכביש. לאחר שעות של חיפושים נמצא העכביש כשהוא עומד על רגליו האחוריות וחושף את ניביו המסוכנים.

מחברת הסופר מרקט המקומי נמסר כי המשפחה תפוצה ביום חופשה וב-150 תווי קנייה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות