חברת OpenAI משיקה יכולת חיפוש אינטרנטי חדשה עבור ChatGPT

תוכן שיווקי
|
ד' חשון התשפ"ה / 05.11.2024 11:40
האפליקציה של  ChatGPT מקבלת יכולת חיפוש אינטרנטי בזמן אמת • השירות, המשלב את היתרונות של ממשק שיחתי טבעי יחד עם גישה למידע עדכני, נועד להקל על משתמשים בהשגת מידע רלוונטי ומיידי

ב-31 באוקטובר 2024, הודיעה OpenAI על הרחבת האפשרויות של ChatGPT עם יכולת חיפוש חדשה ומתקדמת המאפשרת למשתמשים לקבל תשובות עדכניות, מהירות ומקיפות עם קישורים למקורות מידע מהימנים מהרשת.

השירות, המשלב את היתרונות של ממשק שיחתי טבעי יחד עם גישה למידע עדכני, נועד להקל על משתמשים בהשגת מידע רלוונטי ומיידי בתחומים שונים כמו חדשות, ספורט, מניות, מזג אוויר ועוד.

השירות זמין למנויי ChatGPT Plus ו-Team ולמשתמשי רשימת ההמתנה של SearchGPT, עם הבטחה להרחבה בהמשך גם למשתמשי הגרסה החינמית.

משתמשים יכולים כעת לבחור לחפש את המידע ישירות באמצעות אייקון חיפוש ייעודי בממשק השיחה של ChatGPT, או לתת ל-ChatGPT להפעיל את החיפוש באופן אוטומטי בהתאם לנושא השאלה.

ב-OpenAI ציינו כי השירות מבטיח גישה נוחה, ידידותית ומעמיקה יותר למידע שעד כה היה נדרש להשיג אותו במנועי חיפוש חיצוניים.

חיפוש חכם ונוח

היכולת החדשה ב-ChatGPT שמה לה למטרה לשפר את חוויית המשתמש במציאת תשובות ברשת. עד כה, חיפוש מידע דרש חיפוש נרחב באינטרנט, עיון במספר רב של תוצאות, ולעיתים קרובות חזרה על החיפוש בניסוח שונה כדי להגיע למידע המדויק. כעת, הודות ליכולת החדשה, ניתן לשאול שאלות בממשק שיחתי חופשי, ו-ChatGPT יבצע את החיפוש בעצמו, ישתמש במידע הרלוונטי ביותר ויציג תשובה מקיפה עם קישורים ישירים למקורות מהימנים.

לדוגמה, משתמשים יכולים לשאול על תחזית מזג האוויר, והמערכת תספק את הנתונים העדכניים ביותר מאתרים ידועים כמו AccuWeather. כמו כן, משתמשים יכולים לשאול על תחומי השקעות ולקבל עדכונים ממקורות כמו בלומברג ו-CNBC. בנוסף, ChatGPT מבין את הקשר השיחתי, כך שניתן להמשיך ולהעמיק עם שאלות המשך, ולקבל תשובות שמותאמות לשיחה באופן ייחודי.

חוויית משתמש עשירה יותר עם ממשק ויזואלי חדש

ב-OpenAI שדרגו גם את חוויית המשתמש החזותית ב-ChatGPT, כדי להציג את התשובות בצורה נגישה ונוחה יותר. קטגוריות כמו מזג האוויר, מניות, ספורט, חדשות ומפות מגיעות כעת עם עיצובים ויזואליים שמציגים את המידע בצורה מרהיבה וברורה יותר. השדרוגים כוללים בין היתר תצוגות גרפיות למניות, תרשימי תחזית מזג אוויר, ומפות אינטראקטיביות, שמאפשרות למשתמשים לנווט ולהתמצא במידע המוצג.

לדברי החברה, העיצובים החדשים נועדו להפוך את החוויה לידידותית ואינטואיטיבית יותר, כדי להקל על המשתמשים להגיע לתובנות החשובות בצורה ישירה וברורה.

שיתופי פעולה עם גופי מדיה מובילים לשמירה על אמינות המידע

במסגרת פיתוח השירות החדש, OpenAI יצרה שיתופי פעולה נרחבים עם גופי מדיה מובילים, במטרה לספק מידע אמין ומדויק ולחזק את אמינות הפלטפורמה. בין השותפים לפרויקט נמנים Associated Press, Axel Springer, Condé Nast, Financial Times, GEDI, Le Monde, Reuters, Time, Vox Media וגופים נוספים. השותפות עם חברות תקשורת מאפשרת ל-OpenAI להציג מידע עיתונאי מעודכן ואמין, תוך שמירה על יושרה עיתונאית ושקיפות במקורות המידע.

“התמיכה שלנו בפרויקט זה מאפשרת לנו לשמור על ערכי הליבה של העיתונות ולבחון חדשנות טכנולוגית”, אמר לואי דרייפוס, מנכ”ל Le Monde. עוד הוסיף Mathias Sanchez, סגן נשיא בכיר ב-Axel Springer SE, כי “שיתוף הפעולה עם OpenAI מציב את העיתונות בעידן חדש, בו ניתן לייצר מודלים עסקיים חדשניים השומרים על האמינות והרווחיות של העיתונות”.

העתיד של חיפוש המידע: ממשיכים לשפר את החוויה

החיפוש ב-ChatGPT מבוסס על גרסה מתקדמת של המודל GPT-4o, תוך שימוש בטכנולוגיות עיבוד שפה ונתונים מתקדמות. ב-OpenAI מבצעים שימוש במקורות חיצוניים, כולל ספקי מידע משותפים, כדי להבטיח שהמשתמשים יקבלו תשובות מדויקות ורלוונטיות.

בנוסף, החברה ציינה כי היא תמשיך לשפר את חוויית החיפוש, בעיקר בתחומים כמו קניות ונסיעות, וכן לשלב את יכולות החיפוש החדשות בממשקי Voice ו-Canvas למשתמשים.

כמו כן, OpenAI התחייבה כי תשפר את ההרשאות ותאפשר גם למשתמשים החינמיים ולמשתמשים לא רשומים ליהנות מהשירות במתכונתו החדשה במהלך החודשים הקרובים.

מקור