דרעי וסיעת שס יצאו לארוז קמחא דפסחא בצפון

במסגרת סיור שערכו בצפון הארץ הגיעו חברי הכנסת מסיעת שס לעמותת ברכת מרגלית בישוב שלומי וסייעו באריזת סלי מזון לפסח
יעקב כהן
כ"ד אדר ב' התשע"ד / 25.03.2014 22:02

 

יור שס אריה דרעי: “מצער שראש הממשלה ושר האוצר עוצמים את עיניהם לנוכח הביקוש ההולך וגובר מצד אזרחים רבים שאין ביכולתם לקנות מזון בסיסי לחג״

מאולם הכנסת לחדר אריזה: סיעת ש”ס ירדה הבוקר לצפון במטרה לסייע באריזת סלי מזון לנזקקים לקראת חג הפסח, מדובר ביוזמה של יו”ר ש”ס אריה דרעי שחרט על דגלו את הנושא החברתי, זאת במטרה לסייע לנזקקים ולהעניק דוגמא אישית.

במסגרת היוזמה הנחה דרעי את כל חברי הכנסת של ש”ס להתגייס לטובת העמותה בראשה עומד ח”כ יצחק ועקנין מש”ס. לחברי כהנסת של המפלגה החברתית הצטרפו 100 שוטרים של משטרת ישראל מהמחוז הצפוני שהגיעו לסייע גם הם באריזת סלי המזון.

לדברי ח”כ יצחק ועקנין מש”ס העמותה עומדת לחלק 35,000 סלי מזון לנזקקים לקראת חג הפסח. “לצערי הרב, העוני רק הולך ומתרחב בחברה הישראלית והמדיניות הכלכלית של הממשלה רק מורידה עוד אנשים מתחת לקו העוני והביקוש גדל”.

לדבריו, לאחר שסיפר ליו”ר המפלגה על הפעילות והביקוש הגובר, דרעי החליט להירתם לטובת העמותה. “אריה אמר לי שיש לו כמה תכניות בראש לטובת נזקקים לקראת חג הפסח ומיד כששמע על העמותה ביקש להראות דוגמא אישית ולהוריד את כל החכים לאריזה”.

לדברי דרעי מדובר במינימום של המינימום שניתן לעשות לטובת הציבור. “אנחנו מנסים להילחם בגזירות הממשלה נגד האוכלוסייה החלשה במדינת ישראל ולמזער את הפגיעה במסכנים והחלשים,  כמפלגה חברתית אנחנו צריכים לשלב בין המאבק הפרלמנטרי לבין התמיכה והעזרה בפועל. לא חכמה רק לצעוק מעל בימת הכנסת וצריך לעזור ולתת יד בעבודה עצמה במטרה לסייע לאלו שאין להם. חבל שראש הממשלה ושר האוצר לא באו לראות את הביקוש הגדול והעוני שיש מחוץ למדינת תל אביב”.

 

אריה דרעי אריזת קמחא דפסחא שס אריה דרעי אריזת קמחא דפסחא שס אריה דרעי אריזת קמחא דפסחא שס אריה דרעי אריזת קמחא דפסחא שס אריה דרעי אריזת קמחא דפסחא שס אריה דרעי אריזת קמחא דפסחא שס אריה דרעי אריזת קמחא דפסחא שס אריה דרעי אריזת קמחא דפסחא שס אריה דרעי אריזת קמחא דפסחא שס אריה דרעי אריזת קמחא דפסחא שס

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות