ליברמן: “בל”ד הפכה לזרוע של החמאס. נפסול אותה”

נחמן גור
|
כ"ו תשרי התשע"ה / 20.10.2014 10:49
בעקבות ההשוואה בין צה”ל לדאע”ש, מצהיר שר החוץ: “נחדש עתירתנו לפסול את מפלגת הטרוריסטים הזו מלהתמודד לכנסת” • ח”כ באסל גטאס מבל”ד מגבה: בניגוד לצה”ל דאע”ש לא ביצע פשעים נגד האנושות

שר החוץ, אביגדור ליברמן, מצהיר הבוקר (שני) בדף הפייסבוק שלו, כי מפלגתו תבקש לפסול את התמודדותה בבחירות של מפלגת בל”ד גם במערכת הבחירות הבאה.

“מפלגת בל”ד הפכה לזרוע של החמאס, והיא מסייעת לו תוך שהיא משתמשת בכנסת לקידום הטרור ומנצלת את החסינות הפרלמנטרית של חברי הכנסת שלה”, כתב. 

“לאחר שמנהיגה הקודם, עזמי בשארה, ברח מן הארץ משום שנחשד בריגול נגד ישראל ובסיוע לחיזבאללה, ממשיכים חברי בל”ד ואף החריפו את פעילותם נגד המדינה, ומספיק לציין את נסיעתם למעוז החמאס בקטאר תוך כדי מבצע ‘צוק איתן’ ואת ההסתה החריפה של ח”כ חנין זועבי נגד חיילי צה”ל, שאתמול גם אמרה כי הם יותר טרוריסטים מאנשי דאע״ש וקודם לכן אף ‘הגדילה לעשות’ כשקבעה שחטיפתם ורציחתם של שלושת הנערים איננה מעשה טרור.

“ישראל ביתנו כבר הביאה בעבר לפסילתה של בל”ד מהתמודדות לכנסת, אך בג”צ שינה את ההחלטה.

“אנו נשוב ונחדש את עתירתנו לפסול את מפלגת הטרוריסטים הזו מלהתמודד לכנסת משום שהיום אף-אחד כבר לא יכול להתעלם מצעדיהם הבוטים והמתריסים של אנשי בל”ד נגד מדינת ישראל, שנוגדים את החוק באופן מפורש. אין מקום בכנסת ישראל לזרוע של החמאס”.

אתמול השוותה חברת הכנסת חנין זועבי, בראיון למתן חצרוני בחדשות2, בין צה”ל לדאעש – כשאמרה: “שניהם צבאות שהם רוצחים, אין להם גבול ואין להם קו אדום”. דבריה עוררו סערה פוליטית.

יצוין, כי בעקבות התבטאויותיה של זועבי במהלך מבצע שובו אחים ומבצע צוק איתן, אז אמרה כי חוטפי ורוצחי שלושת הנערים אינם טרוריסטים, החליטה ועדת האתיקה של הכנסת להשעות אותה מדיוני המליאה למשך חצי שנה.

זועבי ערערה על ההחלטה לבג”ץ וכעת מחכה להחלטה.

בתוך כך, ח”כ באסל גטאס מבל”ד, העניק הבוקר גיבוי להשוואה שערכה חברת מפלגתו, חנין זועבי, בין חיילי צה”ל לטרוריסטים של דאע”ש.

בראיון לגל”צ אמר גטאס, כי כי דאעש הוא ארגון רצחני ואכזרי, אבל בניגוד לצה”ל הוא לא ביצע פשעים נגד האנושות.