טרגדיה בגבעת שמואל: בן 59 פרק את הסוכה, נפל מקומה 4 – ונהרג

חיים טוויל
|
כ"ג תשרי התשפ"ה / 25.10.2024 11:15
הגבר נפל מגג ביתו בקומה 4 בזמן שפירק את הסוכה ברחוב יהודה הלוי • כוחות ההצלה ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה – שם, למרבה הצער. נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מות • אשדוד: בן 9 נפל מגובה כשפירק סוכה – מצבו קל עד בינוני

גבר בן 59 נפל היום (שישי) בגבעת שמואל מגג ביתו בקומה 4, בעת שפירק את הסוכה –  ונהרג.

כוחות ההצלה שהוזעקו לרחוב יהודה הלוי בעקבות דיווח על נפילה מגובה ביצעו, יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד”א, פעולות החייאה מתקדמות בגבר, שסבל מחבלה רב מערכתית, והוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה – שם, למרבה הצער. נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו.

אנטוני דוד ווילק,  חובש איחוד הצלה: “לדברי השכנים הוא נפל ממרפסת ביתו בקומה 4, במהלך פירוק הסוכה. ביצעתי בו פעולות החייאה בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה, שם למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו”.

חובש הצלה אלי ביטון: “כשהגעתי למקום עם אמבולנס הצלה אותו אני מאייש, מצאתי גבר כבן 60 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם חבלה רב מערכתית, לאחר שנפל מגובה בזמן  שפירק את הסוכה.

“יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד”א, ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות אשר כללו עיסויים ומתן סיוע נשימתי, והוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה לקבלת טיפול בחדר הטראומה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.”

בתוך כך, ילד בן 9 נפל מחומה תוך כדי פירוק סוכה בחצר ביתו ברחוב הרב אבו חצירא באשדוד.

אבי עמר ודניאל סוויסה חובשי איחוד הצלה: “לדברי בני משפחתו הוא נפל מחומה עליה טיפס כשפירק את הסוכה בחצר ביתו. הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים אסותא כשבשלב זה מצבו מוגדר קל עד בינוני”.