נתניהו במסר מאיים על איראן: “עמנו יהדוף הסכנה המאיימת על קיומו”

אריה ריבקינד
|
י"ט תשרי התשפ"ה / 21.10.2024 20:42
ביום הולדתו הלועזי: ראש הממשלה שיגר הערב מסר מאיים על איראן: “עם ישראל מגלה כיום לעולם שיש בו כוחות נפש, ובזה כלולה אמונתי הבלתי מסויגת שעמנו יהדוף את הסכנה המאיימת על קיומו”

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר הערב (שני) מסר מאיים על איראן – ביום הולדתו הלועזי.

“תודה לרבים ששלחו לי ברכות ליום הולדתי. חיממתם את ליבי. בהזדמנות זו אני מבקש לשתף אתכם בדברים שאמר אבי ז”ל, פרופסור בן ציון נתניהו, ביום הולדתו ה-100 לפני 14 שנים.

הם נכונים גם היום: ‘נאמרו כאן הערב הרבה דברים יפים ונוגעים אל הלב, אבל שעתנו קצרה ואני מוכרח לצמצם את דברי להערה כללית זו. מאיראן נשמעת ההבטחה שעוד זמן קצר יושם קץ לתנועה הציונית ולא יהיו עוד ציונים בעולם. יש להסיק מכך שיהודי ארץ ישראל יישמדו.

‘מצד שני בולטת עמדתו של העם היהודי הסומך על כוחו הצבאי הגדול. עם ישראל מראה היום לעולם כיצד צריכה אומה להתנהג כשהיא עומדת בפני סכנת קיום:

‘להביט עין בעין בפני הסכנה, לשקול בשלוות רוח מה יש לעשות ומה אפשר לעשות, ולהיות נכונים להיכנס למערכה ברגע שסיכויי ההצלחה נראים סבירים.

‘יש צורך ויכולת של עמידה רוחנית שמחייבים את מציאותם של כוחות נפש כבירים.  עם ישראל מגלה כיום לעולם שיש בו כוחות נפש כאלה, ובזה כלולה אמונתי הבלתי מסויגת שעמנו יהדוף את הסכנה המאיימת על קיומו'”.

נתניהו הבן סיים גם הוא: “ובהבעת אמונה זו אני מסיים את דבריי”.