יותר ממכה בכנף • בריטיש אירווייז: לא נטוס לישראל עד אביב 2025

טיסותיה של החברה הבריטית לישראל היו מתוכננות להתחדש בשבוע הבא • החברה נחשבת לחברת דגל בענף התעופה וההערכה היא שהחלטתה תגרור חברות נוספות • מנגד, אייר אירופה תפעיל מחדש את טיסותיה ארצה
חרדים 10
י"ט תשרי התשפ"ה / 21.10.2024 14:40

ביטול משמעותי מאוד בעולם התעופה: ענקית התעופה בריטיש איירווייז הודיעה היום (שני) על הפסקת טיסותיה לישראל – עד אביב 2025. החברה נחשבת לחברת דגל בענף התעופה וההערכה היא שהחלטתה תגרור חברות נוספות שיפעלו כמוה.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, טיסותיה של בריטיש איירווייז לישראל היו מתוכננות להתחדש בשבוע הבא ולכן מדובר במכה קשה לענף.

בתוך כך, חברת אייר אירופה הספרדית הודיעה כי תחזור להפעיל את טיסותיה בין מדריד לישראל.

מנגד, חברות תעופה נוספות המשיכו את מגמת הביטולים: אוסטריאן איירליינס, לופטהנזה, בראסלס איירליינס וסוויס הודיעו על הארכות השעיית הטיסות לישראל עד 10 בנובמבר. כך גם חברת יורווינגס שהאריכה השעיית טיסותיה עד 30 בנובמבר. החברות הציעו לנוסעים אשר מושפעים מהביטולים לבטל את הזמנותיהם ללא עלות או לבצע הזמנה חדשה למועד אחר.

אייר אירופה משמשת ישראלים רבים בעיקר כחברת ביניים דרכה ניתן להגיע ליבשת אמריקה. חזרתה של החברה הספרדית מהווה גשר משמעותי לטיסות רבות לארצות הברית וליבשת כולה.

בשבוע שעבר, ענקית הלואוקוסט ההונגרית ‘וויזאייר’ הודיעה באופן דרמטי על ביטול טיסותיה לישראל וממנה, בכל הקווים והיעדים, עד אמצע חודש ינואר. הודעת החברה השפיעה על כמאה אלף נוסעים שתכננו לטוס לעשרות יעדים ברחבי אירופה.

עד כה, וויזאייר הייתה המוביל הזר הגדול ביותר. החלטתה הביאה לביטול של כ-200 טיסות בשבוע ליותר מעשרים יעדים. כחלק מכך, היציאה של וויזאייר מישראל לשלושה חודשים ושל חברות נוספות בהכרח תעלה בחדות את מחירי הכרטיסים לכל היעדים באירופה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות