טלי גוטליב: עזתים, זה מה שתקבלו עבור כל חטוף חי ועבור חטוף מת

אריה ריבקינד
|
ט"ז תשרי התשפ"ה / 18.10.2024 00:26
ח”כ  טלי גוטליב בפנייה יוצאת דופן לתושבי עזה: קראה להם לנצל את ההזדמנות שנוצרה אחרי חיסול סינוואר •  “תושבי עזה, זו הזדמנות פז אחת ויחידה עבורכם!”

חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד פנתה  היום (חמישי) בפנייה יוצאת דופן לתושבי עזה, וקראה להם לנצל את ההזדמנות שנוצרה אחרי חיסול סינוואר – ולסייע בהשבת החטופים.

גוטליב חשפה כי ממשלת ישראל מציעה תמריץ כספי לכל מי שיסייע בהשבת חטופים חיים: 2 מיליון שקלים במזומן עבור כל חטוף חי שיוחזר לידי צה”ל. בנוסף, גם עבור גופות של חטופים תשלם ממשלת ישראל מיליון שקלים.

וכך כתבה בחשבון הטוויטר שלה: “עזתים, זו הזדמנות פז אחת ויחידה עבורכם! כל מי שיש לו מודע על חטוף ישראלי, כל מי שמחזיק בחטוף ישראלי, זו העת להשיב את חטופינו לידי צה״ל”.

לדבריה, “ממשלת ישראל מתחייבת בתשלום של 2 מיליון ש”ח מזומן עבור כל חטוף חי. גם עבור גופות ממשלת ישראל תשלם מיליון ש”ח מזומן. כל עזתי שישיב חטוף לידי צה״ל לא יינזק וממשלת ישראל מתחייבת שלא לפגוע בחירותו ואף להתיר הגלייתו למדינה שלישית ככל שיידרש”.

היא הבטיחה: “ממשלת ישראל לא תרפה ותמשיך לתקוף בעזה עד להשבת כל חטופיה. תושבי עזה בידכם לקנות את חירותכם. לתפיסתי זה מה שצריך לפרסם הערב בכל עזה ובקרב כל העזתים!”

היא חתמה בברכה ללוחמי צה”ל: “ה׳ יברך את לוחמינו עזי הרוח בחזיתות השונות שמשיבים את הבטחון וההרתעה למדינת ישראל”.