בן גביר: כעת לדרוך על הצוואר! • סמוטריץ’: יש פתרון צבאי לטרור!

משפחות חטופים מ'פורום תקווה' מביעות שוב התנגדות לעסקה עם חמאס כדי לשחרר חטופים - ומציעות מתווה לעסקה: "הצעה אחרונה בהחלט - ממשיכים בכל הכוח עד חיסולו של המחבל האחרון. מחבל שיגיע עם חטוף - יקבל גם תמורה כספית ומסדרון מדיני למדינה שלישית שלו ושל משפחתו"
חיים טוויל
ט"ז תשרי התשפ"ה / 17.10.2024 21:12

משפחות חטופים מפורום תקווה מביעות פעם נוספת התנגדות לעסקה עם ארגון הטרור הרצחני כדי לשחרר חטופים.

משפחות חטופים מפורום תקווה התייחסו הערב (חמישי) לחיסולו של מנהיג חמאס האכזרי יחיא סינוואר והביעו שוב התנגדות לעסקה עם ארגון הטרור.

“האיש שהשלה את העזתים והעולם כי חמאס יתפוס את מדינת ישראל בגרון באמצעות החטופים וכך יקיים את משילותו בעזה מת כאיש מושפל, כאחרון המחבלים בארגונו. המשחק נגמר. אשליית ה’עיסקה’ נקברה יחד עם סינוואר”, אומרות המשפחות.

המשפחות גם מציעות מתווה לעסקה: “בעקבות חיסולו של מנהיג חמאס על ממשלת ישראל להציע למחבלי החמאס המחזיקים בחטופים הצעה אחרונה בהחלט: אנו ממשיכים בכל הכוח עד חיסולו של המחבל האחרון. אם אינכם רוצים לסיים כמו סינוואר, החזירו את כל החטופים ובתמורה נחוס על חייכם. מחבל שיגיע עם חטוף – יקבל גם תמורה כספית ומסדרון מדיני למדינה שלישית שלו ושל משפחתו. שחררו את החטופים לקראת שחר ותקווה חדשה לעזה”.

מוקדם יותר הגיבו המשפחות: “מועדים לשמחה. הערב התבשרנו כי תפילותינו נענו ורב המרצחים סינוואר חוסל על ידי כוחותינו הגיבורים. אנו מברכים את צה״ל, כוחות הביטחון, הממשלה והעומד בראשונה על ההישג ההיסטורי.

“כעת, כאשר ראש הנחש נכרת – עלינו לסיים את המלאכה ולהשמיד גם את הגוף עצמו. הניסיון בלבנון מלמד אותנו שגם כאשר גודעים את הראש – הגוף עדיין מהווה סיכון שאין לזלזל בו.

“דווקא עכשיו – עלינו להגביר את הלחץ הצבאי, לכבוש שטח מקסימלי ולהפסיק את אספקת הסיוע השוטפת למחבלי חמאס. כאשר חמאס יהיה על הברכיים ויתחנן לעסקה – נוכל לשקול עסקה שתחזיר את כל החטופים יחד. זו הדרך ואין בלתה”.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ הגיב: “ברכות לצה”ל ולעם ישראל כולו על חיסולו של רב המרצחים סינואר.

“כעת על צה”ל לוודא שאין תושב בעזה שלא יודע שסינואר מת, להגביר לחץ צבאי אינטנסיבי ברצועה במקביל להצעת מעבר בטוח ותגמול כספי למי שיחזיר לנו את חטופינו ויבקש להניח את נישקו ולעזוב את הרצועה.

“אחרי עשרות שנים אנחנו מוכיחים שיש פתרון צבאי לטרור!”

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: “חיסול רב המרצחים סינוואר, הוא הישג חשוב במלחמה בטרור, הוכחה לדרך העמידה הנחושה על ביטחון ישראל, והזדמנות למינוף הצלחות צה”ל ברצועה להשגת הכרעה מוחלטת של החמאס.

“דווקא כעת, כשהחמאס אבל והמום, זה הזמן להגביר את הלחץ הצבאי ולדרוך על צווארו של ארגון הטרור, עד להכרעתו המוחלטת. רק כך נשיג את הניצחון ורק כך נשיב את חטופינו לבתיהם, בביטחון אמיתי לישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות