השר גלנט: סינוואר סיים את חייו מוכה, נרדף ונמלט, נגיע לכל אחד

שר הבטחון בגבול רצועת עזה: "זה מסר ברור למשפחות הנופלים והחטופים, אך גם לתושבי עזה: סופו של האיש שהמית עליכם אסון הגיע, זו השעה לשחרר את החטופים ולהיכנע"
חיים טוויל
ט"ו תשרי התשפ"ה / 17.10.2024 20:32

שר הביטחון יואב גלנט ביקר אחר הצהריים (חמישי) בגבול רצועת עזה.

“מדינת ישראל סגרה היום חשבון ארוך שנים עם יחיא סינוואר – רוצח ומחבל שפל. יחיא סינוואר זה המחבל, רב המחבלים, שתכנן וביצע את ה-7 באוקטובר שבו נרצחו כל כך הרבה ישראלים תמימים – ילדים, נשים וזקנים”.

“יחיא סינוואר סיים את חייו כשהוא מוכה, נרדף, נמלט על נפשו, לא מפקד על הארגון שלו ורק דואג לעצמו. זה מסר ברור לכל האויבים שלנו – צה”ל יגיע אל כל אחד שמנסה לפגוע באזרחי ישראל או בכוחות הביטחון ויבוא איתו חשבון”.

“חיסול יחיא סינוואר הוא מסר ברור לכל משפחות הנופלים, לכל משפחות החטופים – אנחנו עושים הכל על מנת לפגוע במי שפגע ביקירכם ולשחרר את החטופים ולהחזירם בחזרה אל בני משפחותיהם. אבל זה גם מסר מאוד ברור לתושבי עזה. האיש שהמית אסון על רצועת עזה, שבשל המעשים הרצחניים שלו אתם סובלים – הסוף של האיש הזה הגיע. זו השעה לצאת החוצה, לשחרר את החטופים, להרים ידיים, להיכנע. צאו עם החטופים, שחררו אותם והיכנעו”.

“אני רואה לעצמי זכות וחובה להצדיע ללוחמי צה”ל, לרמטכ”ל ולראש השב”כ על העבודה המסורה ועל הדרך שבה הדברים קורים. מי שהביא לחיסולו של יחיא סינוואר הם לוחמים מהשטח. אותו שטח, אותם אנשים שנושאים בנטל של המלחמה הזאת על גבם שנה ארוכה – חיילים בחובה ובמילואים, חיילים צעירים ומבוגרים, מכל היחידות, מכל הזרועות. כל הכבוד לכם, אני כשר הביטחון מצדיע ללוחמי צה”ל ואנשי שירות הביטחון הכללי”.

מוקדם יותר שר הביטחון רמז לכך שסינוואר חוסל בציוץ בטוויטר, בו ציטט משפט מתוך ספר ויקרא: “‘ורדפתם את אויבכם, ונפלו לפניכם לחרב’. נגיע לכל מחבל – ונחסל אותו”.

בציוץ צירף גלנט תמונה ובה משבצת ריקה בין מוחמד דף ונסראללה.

שר החוץ ישראל כ”ץ שלח הודעה לעשרות שרי חוץ בעולם: “רב המרצחים יחיא סינוואר שאחראי לטבח ומעשי הזוועה של 7 לאוקטובר, חוסל בידי חיילי צה”ל. זהו הישג צבאי ומוסרי גדול לישראל וניצחון לעולם החופשי כולו מול ציר הרשע של האיסלאם הקיצוני שמובילה איראן. חיסול סינוואר יוצר אפשרות לשחרור מיידי של החטופים ולהביא לשינוי שיוביל למציאות חדשה בעזה – ללא חמאס וללא שליטה איראנית. ישראל זקוקה כעת יותר מתמיד לתמיכה ולסיוע שלכם כדי לקדם יחד את המטרות החשובות הללו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות