המשרד לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה מחזק החוסן הנפשי של ‘הוותיקים’

המשרד לשוויון חברתי, שאמון על אגף אזרחים ותיקים, פרסם השבוע 'קול קורא' לתוכנית 'שעת כושר' - פעילות ספורט לאזרחים ותיקים, בעלות כוללת של כ-5 מיליון ש"ח
חרדים 10
י"ד תשרי התשפ"ה / 16.10.2024 15:00

המשרד לשוויון חברתי, שאמון על אגף אזרחים ותיקים, פרסם השבוע ‘קול קורא’ לתוכנית ‘שעת כושר’ – פעילות ספורט לאזרחים ותיקים.

מטרת התוכנית היא לקדם את רווחתם ואיכות חייהם של האזרחים הוותיקים בישראל. התוכנית מתמקדת בחיזוק החוסן הנפשי, בקידום אורח חיים בריא, בהפגת בדידות ובעידוד מעורבות חברתית.

השרה לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה, ח”כ מאי גולן, שלחה היום (רביעי) מכתב בו עדכנה את ראשי הרשויות על פרסום ‘קול קורא’ בעלות כוללת של כ-5 מיליון ש”ח לכלל ראשי הרשויות המקומיות – וזאת כדי לסייע לרשויות לפתח עוד תוכניות למען האזרחים הותיקים.

השרה גולן: “תכנית ‘שעת כושר’ מצטרפת לשורת פרויקטים חשובים וחברתיים אותם מוביל המשרד לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה – המחזקים את מעמדם של האזרחים הותיקים במדינת ישראל. נמשיך לפעול למען רווחת אוכלוסייה יקרה זו בכל המרץ. זו השליחות שלנו.”

באגף אזרחים ותיקים שבמשרד לשוויון חברתי מציינים, כי תוכנית ‘שעת כושר’ היוצאת בעת הזו, תהווה תרומה משמעותית לחוסן נפשי למשתתפי התוכנית, והיא חלק משורה של פרויקטים התורמים לחיזוק מעמדם של האזרחים הוותיקים.

מנכ”לית המשרד לשוויון חברתי וקידום מעמד האישה, מירב שטרן, קוראת לאזרחיות ולאזרחים הוותיקים לקחת חלק בקידום ושיפור איכות חייהם: “אנו מאמינים כי חברה המכבדת ומעצימה את אזרחיה הוותיקים היא חברה חזקה ומלוכדת יותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות