בן 60 צנח מסוכה בקומה שלישית בבני ברק – ופונה במצב קשה

תושב בני ברק נפל ממרפסת ביתו בקומה שלישית על גג רכב - כשטיפס על סולם בכדי לפתוח את גג הסוכה • כוחות ההצלה העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לאיכילוב במצב קשה, מחוסר הכרה - עם חבלה רב מערכתית
חיים טוויל
י"ד תשרי התשפ"ה / 16.10.2024 11:14

גבר כבן 60 נפל הבוקר (רביעי) מגובה של כשלוש קומות במהלך פתיחת גג סוכה בבניין מגורים ברחוב הרב קוק בבני ברק.

איפה אתם רוצים את הדירה שלכם? כל הפרטים על הגרלת ‘דירה בהנחה’

כוחות הצלה העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב במצב קשה, מחוסר הכרה עם חבלה רב-מערכתית.

יוני צדוק, חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה: “לדברי השכנים הוא נפל ממרפסת ביתו בקומה שלישית על גג רכב, כשטיפס על סולם בכדי לפתוח את גג הסוכה. ביצעתי בו פעולות החייאה ולאחר שלמרבה הנס שב לבו לפעום הוא פונה לבית חולים במצב קשה”.

פרמדיקים במד”א טליה חדד ויששכר וייס, סיפרו: “ראינו את הגבר שוכב על גג רכב כשהוא מחוסר הכרה. עוברי אורח סיפרו לנו שהוא נפל במהלך בניית סוכה מהקומה השלישית ונבלם על ידי רכב בחנייה. הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד.

“העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד”א תוך כדי הענקת טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנשמות, מתן טיפול תרופתי ועצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב”.

חובשי הצלה דוד אדלהיט ואפי פרידמן: “כשהגענו למקום, מצאנו גבר כבן 65 מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית לאחר שלדברי הנוכחים נפל מקומה שלישית בזמן שפתח את סוכתו. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד”א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב קשה להמשך קבלת טיפול רפואי בחדר הטראומה בבית החולים איכילוב בתל אביב.”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות