סבו של קורן ביתן הי”ד נשנק מבכי: ‘הוא הנכד היחיד שרק דאג לי’

יעקב לזרוביץ' שיתף בכאב ובדמעות על הנכד שאיבד בדרום הרצועה • סמל קורן ביתן הי"ד, שהתייתם מאב בגיל חצי שנה, דאג לסבו, עד שיצא בפתאומיות מקורס מ"כים ללחימה בעזה • "היה לנו קשר נהדר, הוא הנכד היחיד שרק דאג לי. גם כשהיה בצבא, הוא התקשר כל יום"
חרדים 10
י"ג תשרי התשפ"ה / 15.10.2024 10:39

יעקב לזרוביץ’ ספד הבוקר (שלישי), בתוכנית ‘קלמן ליברמן’ ברשת ב’, לנכדו היקר ללבו, סמל קורן ביתן הי”ד –  שנפל אתמול בדרום רצועת עזה לאחר שנפגע מירי צלף.

טרגדיה: מי יעזור ל-7 יתומים רכים שאימם נפטרה ביום הכיפורים?

“היה לנו קשר נהדר, הוא הנכד היחיד שרק דאג לי. גם כשהיה בצבא, הוא התקשר כל יום ושאל ‘סבא איך אתה מרגיש?’. ביקשתי ממנו ‘תדאג לעצמך לא לי'”, סיפר הסבא.

לזרוביץ’ שיתף בכאב כי לא דיבר עם נכדו קורן במהלך השבועיים האחרונים, מאז נכנס לרצועת עזה בפעם הראשונה. “הוא אמר לי שהם עוברים לעזה, אבל לא ידע לאן ומה, כנראה רפיח או בית חאנון. הוא התייחס לזה בכיף ולא הראה סימני פחד. הוא לא ידע מה הולך שם ואיזה משימות יקבל, מאיפה לו, הוא היה בקורס מכ”ים”.

על התקופה שקדמה לכניסתו הפתאומית של קורן לעזה סיפר: “הוא בעזה בסך הכול שבועיים. הוא לא היה במלחמה, הוא היה בקורס מ”כים והכול היה בסדר כל עוד הוא בבסיס צבאי. כל יום היה להם אימון או מטווח, כל פעם משהו אחר”.

הריאיון המלא | האזינו

על חייו של קורן אמר סבו: “היה לו חיים קשים. הוא התייתם בגיל חצי שנה מאבא ויש לו אח תאום ועוד אח יותר גדול. זו הייתה מכה קשה והוא לא הבין את מה שקרה, הוא לא הכיר את אבא שלו ולא גדל איתו. אני הייתי אבא במקום סבא. שמרתי עליו, טיפלתי בו, למדתי אותו, רק שלא ייצא לתרבות לא טובה”.

בקול חנוק מדמעות סיפר כי קורן: “היה ילד פרח, ילד טוב וילד נהדר. כשהוא סיים את הבגרויות הוא התקשר להגיד לי ‘סבא סיימתי את כל הבגרויות’. אמרתי לו ‘כל הכבוד’. רק רצה לשמח אותי ולדאוג לי אם אני בסדר”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות