בצעדים קטנים: רשת גלי משיקה קולקציית סתיו חורף 2024-25 לילדים

רשת גלי משיקה את קולקציית הילדים לסתיו חורף 2024-25 המתכתבת עם הטרנדים המובילים בעולם הילדים בלי להתפשר על נוחות:  שילובי סריגים, נצנצים, פפיונים, פרחים, גימורי לכה מבריקים, דפוסי כוכבים, אורות מהבהבים ועוד  
סימי פולק
י"ב תשרי התשפ"ה / 14.10.2024 10:42

בהשראת הטרנדים המובילים בעולם האופנה, זוכים הקטנטנים העונה למגוון עצום של נעליים המתכתבות עם עולמם העשיר.

רשת גלי משיקה את קולקציית סתיו חורף 2024-25 עם עיצובים כמו של הגדולים ונגיעות קסם מעולם הילדים, תוך מתן דגש על נוחות ובריאות כף הרגל.

מיטב המותגים מהארץ ומהעולם מככבים בקולקציה ביניהם: צ’יקוס, גלי, לי קופר, נאוטיקה, Hush Puppies ועוד החל מצעד ראשון ועד לנעלי ילדים ונוער.

נעליים ומגפונים מעוטרים בשרשראות, אבזמים, רוכסנים מיוחדים, נצנצים, שילובי טקסטורות, גימורי לכה, עיטורים מתוקים של שפנפנים, פרפרים, פרחים, כוכבים, לבבות ועוד, טיפול מיוחד בסוליות החל מסוליות טרקטור ועד סוליות בצבע הגפה ועוד.

פלטת הצבעים במלתחת הבנות: ורוד עתיק, לבן, צבעי קשת משולבים, מטאלי כסוף ושחור. במלתחת הבנים: גווני החום, צהוב חרדל, ירוק זית, כחולים ושחור.

העונה בקולקציה נעלי “פצפונים” – צעד ראשון מתמחה בתינוקות שרק התחילו ללכת ותינוקות שכבר הולכים הליכה יציבה (מידה 20-26). הקולקציה כוללת נעליים ומגפונים העשויים עור נובוק רך עם מבנה אנטומי המעניק אחיזה, תמיכה והגנה לקרסול ולכף הרגל ויחד עם זאת משאיר את הקרסול חופשי ובכך מאפשר התפתחות תקינה של כף רגל הילד.

הדגמים עשויים עור ורפידות רכות למניעת זיעה, הסוליות קלות וגמישות במיוחד ומונעות שחיקה והחלקה. כמו כן, בקולקציה ניתן למצוא מגוון פריטי “מיני מי” התואמים לאב ולאם.

בנוסף, הלהיט לילדים בקולקציה: מקליקים ונעולים – אין יותר מגניב מזה! כוכבי העונה הם ללא ספק נעלי הספורט עם כפתור המחליף שרוכים וצמדנים. מדובר בנעלי ספורט יוניסקס עם פטנט: כפתור מיוחד המצמיד את הנעל לרגל ללא שימוש בשרוכים או סקוטשים. הנעליים מוצמדות לרגל בקליק! מושכים את הכפתור (שומעים קליק), מסובבים ולוחצים (עוד קליק). מראה עדכני ואופנתי מלא סטייל.

מחירים:

נעלי בובה – החל מ-79.90 ₪

נעלי ספורט ומגפונים – החל מ-189.90 ₪

נעלי בית- החל מ-79.90 ₪

להשיג ברשת גלי ברחבי הארץ

צילום: גל ביטון
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות