שני נכדים בחודש: סמל ראשון איתי פוגל מיקיר נפל ברצועת עזה

איתי היה בכור מבין ארבעת אחיו שייבדלו לחיים ארוכים, בן דודו אלקנה נבון נפל לפני חודשיים וחצי במהלך פעילות מבצעית בג'נין • ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "אדם ערכי, מפאר גידולי הנוער של השומרון, הלב מתקשה להאמין" • הישוב יקיר: "אבדה שניה לישוב במלחמת הקיום של ישראל"
חרדים 10
ט' תשרי התשפ"ה / 11.10.2024 16:53

סמ”ר איתי פוגל (22), מפקד טנק בשריון, מהישוב יקיר שבשומרון נפל היום בלחימה ברצועת עזה.

איתי הותיר אחריו הורים: יואב ויעל, וארבעה אחים היה הבכור מבין אחיו. למד בישיבת נחלים, היה ממובילי הנוער בישוב יקיר, מדריך בבני עקיבא, התנדב בעמותת “להושיט יד”, שירת בשריון. איתי גדל בישוב יקיר שבשומרון, משפחתו מהמשפחות הוותיקות בישוב.

בן דודו של איתי, אלקנה נבון, נפל רק לפני מספר שבועות, בפעילות מבצעית בג’נין. זו האבדה השנייה אותה סופג הישוב יקיר, סרן גבריאל שני, שגדל בישוב ונשא לבת הישוב נפל בינואר כ’ בשבט בקרב בדרום רצועת עזה.

יו”ר הישוב אלחנן סבתי אמר בצער גדול, “ערב יום הכיפורים היישוב שלנו סופג היום את האבידה השניה שלו במלחמת הקיום של מדינת ישראל. אנו כואבים והמומים ונמשיך לחבק את המשפחה”.

הרב אהרון כהן רב הישוב יקיר ספד, “הארי שבחבורה, בחור מלא באהבת ישראל, מלא בתורה, מלא בגבורה, כל השאיפות שלו בחיים היו לעשות טוב לעם ישראל ותורת ישראל”.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן ספד לו: “משפחת השומרון כולה אבלה על לכתו של איתי, מטובי בניה של הארץ, ערב יום הכיפורים, אבדה כל כך גדולה, הלב מסרב להאמין. איתי היה אדם ערכי, מפאר גידולי הנוער של השומרון, מתנדב, מסור, אכפתי, תרם מעצמו, תושבי השומרון, עובדי המועצה, מחבקים את המשפחה ואת הישוב יקיר שסופג אבדה שניה במלחמה הקשה הזו. נהיה לצידם בכל מה שיזדקקו”.

ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג ספד “לצערנו התבשרנו עכשיו בהודעה קשה. אברי ודליה נבון תושבי העיר קיבלו את ההודעה המרה שנכדם, החייל הגיבור איתי פוגל ז”ל נהרג בלחימה בעזה. רק לפני חודש הם קברו נכד אחר – תושב העיר, החייל הגיבור אלקנה נבון ז”ל שנהרג בג’נין. מחזקים את המשפחה בשעתם הקשה מאד. יהי זכרם ברוך ונצור בליבנו לעד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות