“לשבת עם צ’רצ’יל”: העיתונאית מסקיי ניוז על הפגישה עם נתניהו

שרי מרקסון, עיתונאית סקיי ניוז האוסטרלית, יצאה מגדרה לאחר פגישה עם נתניהו: "חוויה של פעם בחיים. נתניהו לא מתכוון לבקש רשות ממנהיגים בינלאומיים חלשים כדי להגן על אזרחיו ולהבטיח את קיומה של ישראל. עתידה של המולדת היהודית היחידה בעולם מונח כעת על כתפיו" • צפו
חרדים 10
ט' תשרי התשפ"ה / 11.10.2024 14:03

שרי מרקסון, עיתונאית סקיי ניוז האוסטרלית, נפגשה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לשיחה מעמיקה.

תקוע? כלום לא מתקדם? הצטרף למעמד הנדיר של ‘התרת קללות’

לאחר הפגישה היא סיפרה לצופים: “חוויה של פעם בחיים. נתניהו לא מתכוון לבקש רשות ממנהיגים בינלאומיים חלשים כדי להגן על אזרחיו ולהבטיח את קיומה של ישראל, עתידה של המולדת היהודית היחידה בעולם מונח כעת על כתפיו”.

מרקסון סיפרה בהתרגשות: “עבורי אישית ובוודאי כעיתונאית זו הייתה פגישה של פעם בחיים. זה היה יוצא דופן לקבל פגישה מעמיקה עם מנהיג בזמן מלחמה, כשהוא מוביל את האומה שלו בקרבות גדולים. דמיינו שיש לכם הזדמנות לשבת עם ויסטון צ’רצ’יל בזמן המלחמה שלו כנגד הנאצים. ראש הממשלה היה חזק וקשוח וברור מאוד בחזונו אבל גם חם, מרתק, פתוח ומתעניין”.

 

מתוך הסקיי ניוז

מרקסון התייחסה לטענות הנשמעות כנגד ראש ממשלת ישראל והדגישה: “אני יכולה להגיד לכם שאת הביקורת מוושינגטון כי לנתניהו אין תוכנית, או שהוא לא יודע מה הוא עושה במלחמה – היא שגויה לחלוטין. לאחר שדיברתי עמו ארוכות, יש לו אסטרטגיה ברורה למלחמה והוא תיאר אותה.

“המניע שלו הוא הישרדותה של מדינת היהודים אבל הוא נלחם גם נגד הטרוריסטים ואיראן כדי להגן על העולם מפני כוחות אפלים. ההצלחה של נתניהו היא לא רק להחליש, אלא לרסק קבוצות פרוקסי עיקריות של איראן והיא מדהימה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות