הותר לפרסום: שלשה לוחמי מילואים נפלו בקרבות ברצועת עזה

דוד ליבוביץ
|
ח' תשרי התשפ"ה / 10.10.2024 20:54
שלשת הנופלים: לוחם המילואים אורי בורנשטיין הי”ד, לוחם המילואים צבי מתתיהו מרנץ הי”ד, לוחם המילואים נתנאל הרשקוביץ הי”ד • הלוחמים נפלו בקרב בצפון רצועת עזה כתוצאה מפיצוץ מטען חבלה בג’באליה • הרב ברק עוקבי: אורי הי”ד מסר נפשו למען עם ישראל ומדינת ישראל

הותר לפרסום כי שלשה חיילי צה”ל נפלו בקרבות: לוחם המילואים אורי בורנשטיין הי”ד, לוחם המילואים צבי מתתיהו מרנץ הי”ד, לוחם המילואים נתנאל הרשקוביץ הי”ד.

שלושת הלוחמים נפלו בקרב בצפון רצועת עזה כתוצאה מפיצוץ מטען חבלה בג’באליה בצפון רצועת עזה.

ראש עיריית לוד יאיר רביבו הודיע הערב (חמישי) כי תושב העיר, אורי בורנשטיין, נהרג בקרבות עם מחבלים ברצועת עזה: “העיר לוד מבכה את מותו של לוחם המילואים אורי בורנשטיין הי”ד, תושב העיר, נהרג היום בעזה”, כתב רביבו.

הוא הוסיף “אורי, במקור מהיישוב מורשת, התחנך במכינה הקדם צבאית “מעוז” בלוד ובשנים האחרונות התגורר בשכונת נוה זית כסטודנט להנדסת מכונות באריאל, בפרויקט ‘תוצרת הארץ’. אנו שולחים תנחומים למשפחה ולקהילה”.

הרב ברק עוקבי, ראש מכינת מעוז ספד: “בשורה קשה מנשוא. אורי בורנשטיין למד במכינה במחזור ו’. לא רק למד, אלא חזר לגור בלוד בשכונת נווה זית. אורי הי”ד שירת ביחס”מ 294 בחטיבה 460.היה לוחם בפלוגת האבטחה ונהרג בעזה. אורי הי”ד מסר נפשו למען עם ישראל ומדינת ישראל , למען נצחון האומה, נהרג על קידוש ה’ בערב יום הכיפורים, יום הטהרה הישראלי, יום בו כל עם ישראל כאיש אחד בלב אחד. אהבת ישראל, ארץ ישראל וערכי הנצח של עמנו היא הרוח הגדולה שתנצח את כל הבאים לכלותינו וזו היתה גם רוחו של אורי הנמצאת בבית המדרש של מכינת מעוז ובכל בתי המדרשות בארצנו”.

הלוויתו של בורנשטיין תיערך הערב בשעה 23:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בירושלים.

במקביל פרסמה מועצת בנימין כי בקרבות בעזה נפל לוחם המילואים צבי מתתיהו מרנץ הי”ד, תושב היישוב בני אדם. “בלב כואב אנו מודיעים כי בקרבות ברצועת עזה נפל לוחם המילואים צבי מתתיהו מרנץ הי”ד, תושב היישוב ‘בני אדם’ בבנימין. צבי בן 32, הותיר אחריו את אשתו טל ושלשה ילדים: עומר (7), אופיר (4), נאיה (1)”, נמסר.

ראש המועצה ישראל גנץ ספד: “המומים וכואבים את נפילתו של צבי. אבא לילדים קטנים שיצא להילחם על תקומת עם ישראל ולנצחון על אוייבנו. אנחנו עוטפים את טל היקרה ואת הילדים הרכים. עם ישראל ילחם בגבורה עד הניצחון”.

צבי מתתיהו מרנץ יובא למנוחות הלילה בשעה 1:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בירושלים.

בנוסף, רס”ן (במיל’) נתנאל הרשקוביץ, מירושלים, סגן מפקד פלוגה ביחידת סיוע מנהלתי 5460, עוצבת ‘בני-אור’ (460), נפל בקרב בצפון רצועת עזה, בן 37 בנופלו.

הוא התגורר ביישוב הקהילתי נחושה והותיר אחריו את אשתו לירון, והילדים – נועם, איתמר ואורי. הי”ד.