רויטל יהוד ודביר שרביט הי”ד נרצחו בפגיעת הרקטה בקריית שמונה

בני הזוג, שעברו להתגורר בקריית שמונה, יצאו לטיול בעיר עם הכלבים - ונפגעו במטח הכבד מלבנון • אחותה: היא הייתה אישה שכל כולה טוב • קרוב משפחה: "אנחנו מרגישים בחלום רע" • דובר עיריית קריית שמונה: "עזבו את האזור, אנחנו מעדיפים להתעסק בפינויים מאשר בהלוויות"
חיים טוויל
ח' תשרי התשפ"ה / 10.10.2024 00:11

דביר שרביט הי”ד בן 43 ורויטל יהוד הי”ד בת 45, הם הזוג שנרצח היום (רביעי) מפגיעת רקטה במטח הכבד שירה חיזבאללה מלבנון לקריית שמונה.

לפתוח שערי שמיים? שלח את שמך למעמד הנדיר של ‘התרת קללות’

שרביט ויהוד התגוררו בדרום עד לפני שנתיים –  אז עברו להתגורר בקריית שמונה. רויטל החלימה מסרטן לפני כשנתיים והחליטה יחד עם בן זוגה על המעבר, לאחר שמצא עבודה בגליל.

בחודשים האחרונים ניסו בני משפחותיהם לשכנע אותם לעזוב את קריית שמונה ולהגיע לבאר שבע, אך הם החליטו להישאר בעיר.

בני הזוג יצאו לטיול עם שלושת הכלבים שלהם, שנהרגו גם הם במטח.

אחותה של רויטל אמרה: “הלב שלנו שבור. אנחנו לא מאמינים שרויטל כבר לא איתנו. היא הייתה אישה שכל כולה טוב. מי שמחזיר את נשמתו לבורא עולם בחודש אלול ועוד לפני יום כיפור הוא צדיק, ורויטל הייתה צדיקה”.

מאיר (מיקו) בן שטרית, קרוב משפחה של דביר, ספד: “איבדנו אדם מדהים שכל כולו לב ענק, שאוהב לעזור ואוהב צדק. אנחנו מרגישים בחלום רע, אבל לצערנו זו המציאות האיומה שלנו”.

דביר שרביט ייקבר בבית העלמין בקריית ארבע. רויטל יהוד תיקבר בבית העלמין בבאר שבע.

דורון שנפר, דובר עיריית קריית שמונה, סיפר הערב ברשת ב: “הם שני תושבי קריית שמונה שהגיעו לא מזמן לעיר. הם יצאו עם כלביהם לטיול של אחרי הצהריים והאזעקה תפסה אותם, סיימו את חייהם בנסיבות טרגיות”.

שנפר תיאר: “יש אזעקה בין שנייה לעשר שניות, ואז נפילה. בהיעדר מרחב מוגן, ההנחיות של פיקוד העורף ושלנו הן פשוט להשתטח על הרצפה ולשים ידיים על הראש, ככה מתגוננים מרסיסים ומתפללים שלא תהיה פגיעה ישירה”.

שנפר קרא למי שנשאר בקריית שמונה לעזוב בהקדם: “יותר קל לנו להתעסק בפינויים מאשר בהלוויות. אני מקווה שהמקרה המצער הזה יגרום לאותם אנשים שנמצאים בעיר, לצאת ממנה. שיישארו במקומות הפינוי. אני יודע שקשה לחיות בחדר במלון או בדירה שכורה היכן שאתה לא מכיר אף אחד, אבל הרבה יותר קשה להיות במקום שבו אתה לא בטוח שתמשיך לחיות”.

שנפר הדגיש כי תושבי העיר לא ישובו לבתיהם עד שלא יושב הביטחון לאזור: “לא ניתן ש-7 באוקטובר יקרה גם בקריית שמונה. אנחנו רואים את המחבלים, רואים את המנהרות. מי שמתכוון לקרוא להם לחזור הביתה שיהווה דוגמה אישית, שהוא ומשפחתו יעברו לגור בקריית שמונה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות