נתניהו: יש רק כח אחד בעולם שנלחם באיראן – והכח הזה הוא ישראל

ראש הממשלה למשלחת ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים הגדולים בארצות-הברית: "אם לא נילחם – נמות. אבל זו לא רק המלחמה שלנו - זו המלחמה של העולם החופשי"
אריה ריבקינד
ז' תשרי התשפ"ה / 09.10.2024 18:31

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (רביעי), במשרד ראש הממשלה בירושלים, עם משלחת מטעם ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים הגדולים בארצות-הברית.

נתניהו אמר להם: “יש רק כח אחד בעולם שנלחם באיראן. יש רק כח אחד בעולם שעומד בדרכה של איראן לכבוש אותנו – והכח הזה הוא ישראל. אם לא נילחם – נמות. אבל זו לא רק המלחמה שלנו – זו המלחמה של העולם החופשי, והייתי אומר – העולם המתורבת.

“יש לא מעט דיקטטורות ברחבי העולם, וכולן רעות. אבל הדיקטטורה הזאת שונה, מכיוון שהיא רוצה לזרוק את כולנו חזרה לזמנים חשוכים. הם רוצים להשמיד אותנו ואחרים. להשמיד אותנו תחילה – כי אנחנו עומדים בדרכם לכיבוש המזרח-התיכון, אבל הם רוצים לשעבד את העולם ולהחזיר אותנו לימי הביניים.

“כשאתם מגיעים לכאן להפגין את הסולידריות שלכם, זה מוערך מאוד. זו לא רק סולידריות עם העם היהודי והמדינה היהודית – זו גם סולידריות עם הציוויליזציה”.

בפגישה השתתפו, בין-היתר יו״ר ועידת הנשיאים, הרייט שלייפר; היו״ר הנכנסת, בטסי קורן; מנכ״ל הוועידה, וויליאם דארוף; ודובר ראש הממשלה, ד״ר עומר דוסטרי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות