בויז’ניץ מרגיעים: הרבי עובר טיפול רפואי, אך סדר יומו ממשיך כרגיל

צפירת ההרגעה • בעקבות גל שמועות על מצבו הרפואי של האדמו"ר מויז'ניץ, המשב"ק הרב שאול גרינברגר בהודעה מרגיעה לחסידים: הרבי יעבור טיפול רפואי, סדר יומו ממשיך כרגיל • בחסידות נערכים למסע האדמו"ר אל העיירה ויזניצא שבאוקראינה מיד אחרי החגים
יוסף גרינבוים
ה' תשרי התשפ"ה / 06.10.2024 23:53

גל שמועות על מצבו הרפואי של האדמו”ר מויז’ניץ, שעבר בשבועיים האחרונים בדיקות רפואיות מקיפות, גרם לדאגה אצל אלפי החסידים, כמו גם בכל שדרות היהדות החרדית.

הערב (ראשון) הופתעו החסידים לקבל הודעה קולית מהמשב”ק של האדמו”ר, הרב שאול גריברגר, ר”מ בישיבת ויז’ניץ, בה הודיע לחסידים על  מצבו הרפואי של האדמו”ר.

המשב”ק הסביר בהודעה לציבור כי האדמו”ר עבר סדרת בדיקות בשבוע האחרון, וכי מתוצאות הבדיקות עולה צורך בטיפול מסוים. לדבריו, סדר יומו של האדמו”ר ימשיך להתנהל כרגיל, בעוד הציבור נקרא להמשיך והתפלל לבריאותו השלמה של האדמו”ר רבי ישראל בן לאה אסתר בתוך שאר חולי ישראל.

בתוך כך נמשכות ההכנות הקדחתניות בחצר ויז’ניץ לקראת מסעו של האדמו”ר לפקוד את קברי אבותיו באוקראינה מיד לאחר החגים, כאשר שיא המסע יהיה בשבת פרשת בראשית בעיר האבות של החצר – ‘ויזניצא’, שם ישבות לראשונה יחד עם נגידי החסידות, שיתרמו סכומי עתק עבור ‘איגוד מוסדות ויז’ניץ’, ועבור קופת ‘להחזיקם ולהחיותם’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות